Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از راهیابی دو کارآموز نخبه خوزستانی به مسابقات جهانی المپیاد مهارت شانگهای چین خبر داد.

منصور زنگنه‌منش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دو کارآموز نخبه خوزستانی امیرحسین آغاجری و دانیال دزفولی‌نژاد در رشته‌های توسعه نرم‌افزارهای موبایل و فناوری های ‌وب پس موفقیت در اردوی تخصصی آماده‌سازی، به مسابقات جهانی المپیاد مهارت ۲۰۲۲ که در سال جاری در شانگهای چین برگزار می‌شود، راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسابقات ملی مهارت فرصتی برای کشف استعداد حرفه‌ای جوانان ماهر است، افزود: رقابت‌های المپیاد ملی مهارت زمینه‌ای برای تبادل اطلاعات و تجربیات و شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی به بنگاه‌های اقتصادی است.

زنگنه‌منش گفت: برگزاری این مسابقات موجب شناسایی نخبگان مهارتی برای معرفی به صنایع استان می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان سازمان فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس

ایسنا/فارس معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: دوازدهمین دوره استانی المپیاد «آماده دادرس» با رقابت یک‌هزار و ۲۰۰ دانش آموز استان فارس در دو بخش دختران و پسران در دو روز متوالی به میزبانی ۴ قطب برگزار می‌شود.

سیدکاظم حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در حاشیه برگزاری دوازدهمین دوره استانی المپیاد «آماده دادرس» در شیراز گفت: هدف از اجرای این طرح دستیابی به شعار هر دانش‌آموز یک امدادگر است.

وی افزود: این مسابقات به منظور ارتقای سطح آمادگی امدادی دانش‌آموزان در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی در روزهای سخت و با همکاری هلال احمر برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس افزود: در این مسابقات، دانش‌آموزان از شهرستان‌های قطب مربوطه پس از شرکت در آزمون کتبی، در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی-ریوی، ارزیابی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل‌بندی، اطفاء حریق، اسکان اضطراری، حمل مصدوم، پناهگیری و خروج ایمن به رقابت می‌پردازند.

حسینی با اشاره به اینکه این مسابقات نوعی تربیت دانش‌آموزان برای خودامدادی - دگرامدادی و فعالیت اجتماعی است، بیان کرد: تیم‌های برتر دختران و پسران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند.

وی گفت: طرح ملی دانش‌آموز آماده در روزهای سخت که به اختصار دادرس نامیده می‌شود یکی از طرح‌های آموزش ـ مهارتی هلال احمر است که ویژه دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا نهم برگزار می‌شود.

رئیس اداره تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس نیز گفت: به دلیل پهناور بودن استان و تسهیل شرایط حضور دانش‌آموزان در المپیاد آماده که میدانی برای رقابت سالم تیم‌های دادرس دانش‌آموزی است، محل برگزاری این المپیاد در چهار قطب شمال، جنوب، شرق و غرب در نظر گرفته شد که با تقسیم‌بندی مناطق همجوار هر قطب، دانش‌آموزان و تیم‌های برتر هر منطقه به همراه سرپرست خود در این رقابت حضور یافتند.

فاطمه قاسمی افزود: دانش‌آموزان پس از گذراندن آموزش‌های طرح ملی دادرس در طول سال تحصیلی و پس از رقابت در مرحله منطقه‌ای هم اکنون، در قطب شمال به میزبانی مرودشت، قطب جنوب به میزبانی لارستان ، قطب شرق به میزبانی استهبان و قطب غرب به میزبانی سپیدان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی  گفت: این دوره از مسابقات از اول اردیبهشت ماه شروع و تا بیستم ادامه می‌یابد و در هر قطب یک روز به حضور دختران و یک روز به پسران اختصاص یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها