Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی دو روز اخیر سری آ، سه بازیکن سرشناس از ناحیه استخوان های ساق پا دچار شکستگی شدند.

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ پس از جورجینیو واینالدوم که دچار شکستگی از ناحیه استخوان درشت نی ساق پا شد، آندره آ رانوکیا و برات جیمسیتی هم از همین ناحیه آسیب دیدند با این تفاوت که شکستگی آنها در قسمت استخوان نازک نی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکستگی استخوان درشت نی، آن هم در تمرینات، مصدومیتی بسیار نادر است که واینالدوم دچار آن شده است. پیش بینی می شود هافبک هلندی جالوروسی 4 تا 5 ماه از میادین دور باشد.

آندره آ رانوکیا در جریان دیدار مونتزا با ناپولی دچار پیچ خوردگی شدید از ناحیه مچ پا همراه با شکستگی از ناحیه استخوان نازک نی ساق پا شد و حدود سه ماه از میادین دور خواهد بود. برات جیمسیتی مدافع آتالانتا هم پس از برخورد شدید اوریگی با او در جریان بازی با میلان از همین ناحیه آسیب دید و حداقل دو ماه از میادین دور است. این در حالی است که دیگر مدافع ثابت آتالانتا یعنی پالومینو به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ برای مدتی محروم است.

لحظه مصدومیت جیمسیتی در بازی آتالانتا و میلان

اخبار داغ 

فسخ قرارداد ارسلان مطهری از سوی استقلال واکنش کاوه رضایی به حواشی اخیر استقلال: اصل داستان؟ من دقیقا فرع داستان هستم! خوش و بش رونالدو با گری نویل و روی کین و بی اعتنایی به جیمی کرگر قبل از شروع بازی مقابل لیورپول / فیلم بدترین شروع لیورپول در لیگ برتر انگلیس طی یک دهه اخیر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ساق پا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان

به گزارش جام جم آنلاین،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:پوکی استخوان یا استئوپروز به کاهش توده استخوانی، ضعیف و سست شدن بافت استخوان گفته می‌شود، این حالت به شکستگی استخوان منتهی خواهد شد وشکستگی ناشی از آن از هر ۳ زن بالای ۵۰ سال یک زن را درگیر می کند.
 دکتر مهدی زنگنه، افزود: این برنامه در سه مرکز خدمات جامع سلامت شهری حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه شهرستان زاهدان به صورت پایلوت در حال اجراست و تمامی زنان ۵۰ سال و بالاتر می‌توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات آموزشی و غربالگری پیشگیری از این بیماری بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی
  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی
  • این ویتامین موجب افزایش قد می‌شود