Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@05:04:41 GMT

تیراندازی خونین در سانفرانسیسکوی آمریکا

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۶۹۴۸

تیراندازی خونین در سانفرانسیسکوی آمریکا

در پی وقوع حادثه تیراندازی مرگبار در سانفرانسیسکو، مقامات پلیس امیدوارند با کمک مردم بتوانند افرادی را که در این حادثه دخیل بودند، دستگیر کنند. این حادثه در روز‌های پایانی هفته گذشته در منطقه «میشن» و حوالی ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد رخ داد. در این حادثه، یک نفر جان باخت و دو نفر زخمی شدند.

پلیس سانفرانسیسکو در حال بررسی حادثه تیراندازی منجر به قتل در منطقه «میشن» این شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار ما با شاهدانی گفتگو کرده است که اعلام کردند قربانی این حادثه، در میانه یک جر و بحث خشونت آمیز گیر افتاده بود.

ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه، در پی وقوع یک حادثه تیراندازی، پلیس سان فرانسیسکو به منطقه میشن اعزام شد. ماموران تحقیق پلیس در این باره اعلام کردند در این حادثه سه نفر زخمی شدند، که یک تن از آن‌ها جان باخت. تا کنون، هیچ خبری در خصوص هویت عامل یا عاملان تیراندازی منتشر نشده است.

گَوین مکیچرن از اداره پلیس سانفرانسیسکو گفت: به نظر می‌رسد چندین مظنون در جریان این حادثه حضور داشتند. ما هنوز در تلاش هستیم تا این اطلاعات را به دست بیاوریم.

رویداد‌های منتهی به این حادثه تیراندازی، در دست کم یک دوربین نظارتی ضبط شده است. صاحبان کسب و کار‌ها در این منطقه می‌گویند این تقاطع، منطقه مورد مناقشه میان دار و دسته‌های خلافکار است. به همین علت بود که صاحبان این کسب و کارها، نمی‌خواستند تصاویر ویدیویی که سر درِ فروشگاه‌های آن‌ها را مشخص می‌کند، در تلویزیون نمایش داده شود. اما ما توانستیم آن تصاویر ویدیویی را ببینیم، که در آن‌ها دیده می‌شود درگیری در یک گوشه از این چهارراه آغاز می‌شود.

سه یا چهار مرد جوان، مردی را به زمین می‌زنند و شروع به زدن مشت و لگد به او می‌کنند. آن‌ها سپس می‌گریزند و تقریباً ۳۰ ثانیه بعد، شخصی ۳ بار شلیک می‌کند. شاهدان می‌گویند فردی که در جریان این حادثه کشته شد، راننده این خودروی وانت بود و در حال جمع آوری بطری‌های رستوران‌ها در منطقه بود تا آن‌ها را بازیافت کند. یک شاهد گفت این فرد، از خیابان عبور کرد و به محض این که مقابل یک رستوران رسید، تیراندازی آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا تیراندازی حادثه تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به ایجاد مزاحمت برای چند دختر جوان در نازی‌آباد کرده و پس از آن با مردم نیز درگیر شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقلاز پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ سعید راستی در حاشیه بازسازی صحنه درگیری اراذل و اوباش که صبح امروز در نازی آباد و با حضور شاکی و متهم برگزار شد، اظهار کرد: در بامداد آخرین روز فروردین سال جاری، دو دختر جوان به همراه برادر خود در خیابان مدائن نازی‌آباد در حال عبور بودند که چند شرور به این دختران متلک انداخته و مزاحمت ایجاد کردند.

وی افزود: پسری ۱۲ ساله که همراه خواهران خود بود به این متلک‌ها پاسخ داده و از خواهران خود دفاع کرد. در ادامه این ماجرا، این اراذل با قمه و چاقو به سمت این خواهرها و برادرشان حمله کردند که در همین حین چند نفر از ساکنان منطقه این صحنه را مشاهده کرده و در اعتراض به درگیری اشرار با پسربچه ۱۲ ساله وارد ماجرا می‌شوند.

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس با بیان اینکه این پسر نوجوان و خواهرانشان از محل فرار کردند، گفت: همین اعتراض باعث می‌شود که بین این افراد و این اراذل و اوباش درگیری رخ دهد. این اراذل و اوباش با چاقو به این دو نفر حمله کرده و جراحات بسیاری بر آنها وارد کردند. یکی از این قربانیان هنوز در بیمارستان بستری است و فرد دیگر پس از ۱۰ روز از بیمارستان مرخصی شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این افراد از اراذل و اوباش سطح یک است و در پرونده خود مزاحمت و درگیری نیز داشته است. دو نفر دیگر فاقد سابقه بودند، اما نداشتن سابقه دلیلی بر این نیست که پلیس با آنها برخورد نکند. در نهایت این سه نفر از سوی مأموران بازداشت شدند و امروز برای بازسازی صحنه جرم به محل بازگردانده شدند.

کد خبر 751472

دیگر خبرها

  • فیلم | تصادف به خاطر لایی کشی خودروی دولتی در نیایش
  • قتل خونین پسر جوان در درگیری خیابانی
  • پشت‌پرده ماجراجویی خونین نتانیاهو در رفح
  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان