Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی طی پنج ماهه امسال در این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۴ درصدی داشت.

"جهانبخش وحدت نژاد" در جمع خبرنگاران افزود: تعداد کل ماموریت‌های انجام شده اورژانس در این مدت ۲۲ هزار و ۱۳۴ ماموریت بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۱ هزار و ۳۶۷ مورد بوده، افزایش ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصدی داشته است.

وی با اشاره به آمار غرق شدگی در استان در پنج ماهه سال جاری اظهارکرد: از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۵ نفر در رودخانه‌های استان غرق و جان خود را از دست دادند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۴ مورد،  ۳۷.۵ درصد کاهش یافته است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون ۴۴ نفر در تصادفات رانندگی این استان جان خود را از دست دادند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۵ مورد بوده ۴۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وحدت نژاد تصریح کرد: مجموع ماموریت‌های اورژانس استان در زمینه تصادفات طی پنج ماهه سالجاری ۳ هزار و ۹۸۳ مورد بوده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۳ هزار و ۵۷۲ مورد، ۱۰ درصد افزایش نشان می دهد.

وی ادامه داد: طی این مدت ۵۶۷۹ مصدوم در تصادفات استان کهگیلویه و بویراحمد داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۴۷۳۰ مورد ۱۶.۷ درصد افزایش داشته است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در پنج ماهه امسال ۷۰ سورتی پرواز توسط اورژانس هوایی در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده که این تعداد نسبت به سال گذشته با ۶۳ مورد، ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، وحدت نژاد بیان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون به ۹۶۶ نفر بیمار قلبی خدمات ارائه کردیم و ماموریت در این خصوص داشته ایم که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۹۱۹ مورد،  ۴.۸ درصد افزایش یافته اند. همچنین طی این مدت ۲۶۶ ماموریت در حوزه زنان و زایمان داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۷۲ مورد، کاهش داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد اورژانس جهانبخش وحدت نژاد اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد نسبت به مدت مشابه سال نسبت به مدت مشابه سال قبل استان کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته درصد افزایش پنج ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس

میعاد فر در نشست با استاندار همچنین با بیان اینکه به زودی ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد به هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش یابد.

وی همچنین از افتتاح ساختمان مرکزی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد تا دهه فجر خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این نشست با بیان اینکه ۵۳ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان فعال است گفت: برای ارائه خدمات بهتر در استان به ۱۶ پایگاه دیگر نیاز است.

جاودان سیرت به فرسوده بودن ناوگان زمینی اورژانس استان اشاره و اضافه کرد: ۳۳ دستگاه از آمبولانس‌های اورژانس استان، بالای ۱۵ سال عمر دارند.

احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست تامین اورژانس هوایی برای شهرستان کهگیلویه را یک ضرورت دانست و گفت: در بودجه سال جدید برای تامین بالگرد به این شهرستان اعتبار تخصیص داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان