Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳ نامزد ریاست فدراسیون فوتبال تاکنون برنامه‌ای مدون برای رشد، توسعه و پیشرفت فوتبال به اعضای مجمع ارائه نکرده‌اند.

به گزارش مشرق، در حالیکه ۷ روز دیگر انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد، تمرکز اعضای مجمع عمومی فدراسیون و جامعه فوتبال به جای متن معطوف به شایعه‌ها و حواشی رد یا تایید صلاحیت سه نامزد نهایی انتخابات؛ مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر هم برخی رسانه‌ها تلاش می‌کنند براساس سلایق! خود به نفع یک نامزد یا علیه نامزد دیگر انتخابات فدراسیون فوتبال مطالبی را منتشر می‌کنند آنچه مهم نیست فوتبال است. در چنین فضایی قرار است یک رئیس برای مدیریت فوتبال انتخاب شود.

کنکاش و پرس و جوی ما از اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد که هیچ یک از سه نامزد نهایی برنامه‌ای برای دوره ریاست خود بر فدراسیون فوتبال ارائه نکرده‌اند! این در حالی است که یک هفته دیگر قرار است این اعضا آرای خود را برای انتخاب رئیس جدید فوتبال به صندوق بیندازند، سوال اصلی از اعضای مجمع این است که آنها با توجه به کدام شاخص‌ها قرار است به نامزدها رای بدهند؟! آیا فقط دانستن نام و سوابق سه نامزد برای انتخاب آنها کافی است؟! 

بیشتر بخوانید:

گزینه فاقد صلاحیت فدراسیون فوتبال نیاز به معرفی ندارد/ به هدفم در انتخابات رسیدم

مگر هدف اصلی رئیس آینده فدراسیون فوتبال نباید رشد، توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در کشور باشد؟ برنامه نامزدهای محترم برای رسیدن به این هدف چیست؟ اعضای مجمع چگونه می‌خواهند این سه نامزد را ارزیابی و بهترین نفر را انتخاب کنند؟ حداقل برای حفظ ظاهر هم که شده سه نامزد برنامه خود را به اعضای مجمع و روسای هیات‌های فوتبال استانی ارائه کنند تا بگویند چگونه می‌خواهند این رشته پرمخاطب و پرطرفدار را به ساحل آرامش برسانند؟ اینکه فلانی در گذشته چه کرده و چه نکرده یا فلانی چه سوابقی داشته قطعا برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون فوتبال لازم است اما کافی نیست.

با این شرایط می‌توان گفت رئیس آینده فوتبال می‌خواهد  این رشته ورزشی را با شعار و برخی سلایق شخصی اداره کند. مگر می شود که همه چیز روی هوا باشد و فقط درگیر حواشی و شایعه‌های انتخابات فدراسیون فوتبال باشیم؟! حتی تا لحظه نوشتن این خبر مشخص نیست که از این سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال کدام صلاحیت‌شان قطعی تایید شده؟! دبیر فدراسیون فوتبال نیمه شب یک صحبت می‌کند و ظهر روز فردا همان حرفش در رسانه ملی را تکذیب می‌کند.

کاش حداقل در این یک هفته باقیمانده تا زمان انتخابات نامزدهای محترم برنامه‌های خود را در رسانه‌ها به اطلاع عموم و اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برسانند نه اینکه فقط شعار و کلی گویی در مورد اداره فوتبال بدهند. رئیس سابق فدراسیون فوتبال و سایر رقبا  برخلاف این دوستان حداقل برنامه‌ای برای اداره فوتبال ارایه کرده بودند که حال و اوضاع فوتبال این است وای به حالا که هیچ نامزد برنامه‌ای تا این لحظه ارائه نداده است!

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت فوتبال هوا ریاست فدراسیون رشد شعار تاج میرشاد ماجدی انتخابات فدراسیون فوتبال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فدراسیون فوتبال اعضای مجمع برنامه ای سه نامزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نشست خود که امروز در بانکوک، برگزار شد، تصمیمات کلیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

در نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون که در آستانه برگزاری دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند برپا شد، مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در آغاز صعود تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و تایلند به فینال این مسابقات را تبریک گفت و از میزبانی فدراسیون فوتبال تایلند، قدردانی کرد.

وی گفت: به دومین جلسه کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا خوش آمدید. در ابتدا می‌خواهم به هر دو دو تیم فینالیست رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تبریک بگویم و به ازبکستان و تاجیکستان هم به دلیل تیم‌های قوی که داشتند تبریک می گویم. امیدوارم فینال و بقیه مسابقات به بهترین شکل به انجام برسند. از صمیم قلب از فدراسیون فوتبال تایلند و همکارانم در کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت تلاش‌های گسترده و میزبانی خوب تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: جام ملت‌های آسیا یک مثال خوب دیگر از رشد و شکوفایی در فوتسال آسیاست. مفتخرم اعلام کنم ما در نحوه برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی تصمیم‌گیری خواهیم کرد. این تصمیمات و تغییرات متضمن درخشش تیم‌های آسیایی در عرصه جهانی است و رشد فوتسال و فوتبال ساحلی در قاره ادامه دار خواهد بود.

تاج خاطرنشان کرد: خوشحالم اعلام کنم فوتبال ساحلی و فوتسال جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و تیم‌های آسیایی هم درخشش زیادی در این مسابقات داشته و دارند. همزمان مسابقات در سطح جهانی، سیمنارها و دوره‌ها مورد حمایت ماست. در بخش داوران، تیم‌ها و بازیکنان مشخص است که آسیا در فوتسال طلایه دار است. اطمینان دارم به کمک به فدراسیون‌های عضو در این حوزه به پیشرفت ادامه خواهیم داد تا استانداردهای موجود را ارتقا دهیم. امروز در جلسه مشتاقانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم. الان تریبون را برای حضور و غیاب به معاون دبیرکل کنفدراسیون واگذار می‌کنم.

در این جلسه پیرامون رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال هم بحث و تبادل نظر شد و بر این اساس با توجه به آماده سازی تیم‌ها برای جام جهانی فوتسال بانوان فیفا که قرار است در سال ۲۰۲۵ آغاز شود، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرمت، تاریخ مسابقات و مقررات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۵ فوتسال بانوان AFC را که به صورت چهارساله برگزار می‌شود، تصویب کرد.

بحث درباره شیوه برگزاری فعلی مسابقات جام ملت‌های مردان فوتسال آسیا هم از دیگر موارد مطرح شده در جلسه امروز کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

کد خبر 6089693

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی