Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱۸ نفر روحانی و ۱۰۶ مربی قرآنی در استان در سال تحصیلی جدید به گونه ای ساماندهی خواهند شد که در شهرهایی به جز مراکز قطب ها از حضور آنان در مدارسه بهره مند شویم.

به گزارش ایسنا، میرعبدی در نشست کمیته های شهرستانی حوزه های علمیه و آموزش و پرورش قطب سیستان به تشریح فعالیت های آموزش و پرورش در زمینه اجرای مصوبات این کمیته اظهار کرد: آموزش و تربیت مبلغان از ۵۴۶ نفر دوره به ۶۶۰ نفر دوره افزایش یافته است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح آموزش و توانمندسازی اولیای دانش آموزان نیز از ۵۶۸ مدرسه به ۷۲۰ مدرسه ارتقا پیدا کرده است.

میرعبدی ادامه داد: شناسایی فضای مجازی ایمن و پاک نیز به ۴۲۰ مدرسه رسیده است.

وی تصریح کرد: جذب و اعزام مبلغان با تجربه حوزه های علمیه در مدارس از ۶۰۰ نفر روحانی به ۶۵۰ نفر افزایش یافته است. همچنین تامین و استقرار روحانی در مدارس از ۲۸ نفر به ۲۳۰ روحانی افزایش یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: تامین، تربیت و اعزام روحانیون برای اقامه نماز جماعت در مدارس از ۲۶۲ نفر روحانی در سال تحصیلی گذشته به ۳۰۰ روحانی افزایش پیدا کرد.

میرعبدی ادامه داد: در زمینه برنامه ریزی و ایجاد تسهیلات برای جذب استعدادهای برتر در رشته علوم انسانی ۴۰ نفر در این رشته جذب شده اند.

وی گفت: همچنین دیدار دانش آموزان با علمای حوزه علمیه در راستای ترویج سبک زندگی از ۱۵۰۰ نفر به ۲ هزار نفر ارتقا پیدا کرد. برنامه بازدید دانش آموزان مستعد و علاقه مند از مدارس حوزه های علمیه نیز از ۱۵۵۰ نفر به ۲۱۵۰ نفر افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: ۱۱۸ نفر روحانی و ۱۰۶ مربی قرآنی در استان در سال تحصیلی جدید به گونه ای ساماندهی خواهند شد که در شهرهایی به جز مراکز قطب ها از حضور آنان در مدارسبه بهره مند شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی آموزش و پرورش نفر روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از ثبت سفارش فروش محصولات صنایع‌دستی استان به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریالی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمدهادی طهرانی  اظهار داشت: در نمایشگاه بین المللی تهران بالغ بر پنج نشست با روسای اتاق های مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان، امارات متحده‌عربی، ترکمنستان، عمان و قطر در حوزه صنایع‌دستی برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: این سلسله نشست ها منجر به ثبت سفارش خرید در حوزه محصولات سوزن‌دوزی استان با صاحبان گالری های ایرانی و خارجی از جمله دبی، کانادا، قطر و... به ارزش تقریبی 180 میلیارد ریال براساس اظهار نمایندگان بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: سفارش تهیه تعداد 1600 محصول صنایع‌دستی در حوزه نقش برجسته تلفیقی با سوزن‌دوزی به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال نیز در این نمایشگاه به ثبت رسید.

طهرانی گفت: بالغ بر 120 سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی,، مقامات مسئول، فعالان حوزه اشتغال زنان و... از غرفه استان بازدید کردند.

وی تصریح کرد: فرصت ها و بسته های ارائه شده مربوط به گردشگری تفریحی، اقامتی، تفریحات آبی، سلامت، تاریخی، گردشگری ورزشی و طبیعت گردی و صنایع دستی نیز در این نمایشگاه ارائه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان