Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهر خانی صبح چهارشنبه در همایش تقدیر از بازرسان طرح شهید امانی بسیج اصناف با تقدیر و تشکر فروان از مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان دماوند برای همراهی بسیار خوب با دولت در راستای طرح هدفمندی ارز ترجیحی گفت: دولت سیزدهم با شجاعت و با پشتوانه مردمی نسبت به اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اقدام نمود و مردم شهرستان دماوند نیز مانند سایر کشور با اعتماد به صداقت و تدابیر دولت مردمی آیت الله رئیسی تمامی نقشه‌ها و هجمه‌های دشمنان داخلی و خارجی کشور را نقش بر آب نمودند و باید مسئولین دولتی نیز با کار و تلاش شبانه روزی در جهت پیگیری مطالبات مردم، قدردان اعتماد آنها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهر خانی ضمن تقدیر از همکاری خوب بسیج اصناف در طرح قرارگاه شهید امانی برای نظارت و کنترل بازار در شهرستان افزود: ستاد تنظیم بازار شهرستان دماوند با همکاری اعضای بسیج اصناف با نظارت، رصد و پایش بازار شاهد کمترین تخلفات صنفی در واحدهای صنفی بودیم و بار دیگر ثابت شد که با روحیه بسیجی و کار جهادی می‌توان به مطالبات بر حق شهروندان، پاسخ مثبت داد.

وی بیان داشت: طرح قرارگاه شهید امانی با هدف افزایش نظارت و کنترل قیمت‌ها در بازار شهرستان دماوند اجرا شد و اعضای این قرارگاه با تلاش شبانه روزی در راستای هدفمند سازی یارانه‌ها در رصد بازار جهت جلوگیری از احتکار اقلام اساسی مردم، پیشگیری از گران فروشی در کنار اعضای ستاد تنظیم بازار اقدام کردند که حضور اعضای بسیج اصناف در اجرای طرح هدفمند سازی یارانه‌ها تبلور تلاش جهادی و خدمت صادقانه بود.

فرماندار دماوند در پایان با اشاره به تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در جامعه گفت: امروز بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب، وظیفه‌ای است که تمامی و دلسوزان نظام باید به آن عمل کنند و در جامعه نسبت به معرفی افتخارات و دستاوردهای نظام اسلامی اقدام کنند.

کد خبر 5571360

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا طاهرخانی فرمانداری دماوند نظارت بر بازار بوشهر هفته دولت ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل مشهد خراسان رضوی قزوین شهرستان دماوند شهید امانی بسیج اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند، وضعیت ساخت و ساز‌ها و واگذاریِ انشعابات، در این شهرستان، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران