Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@00:59:52 GMT

جیمی کاراگر جواب بی‌اعتنایی رونالدو را داد + عکس

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۷۵۷۷

جیمی کاراگر جواب بی‌اعتنایی رونالدو را داد + عکس

کاپیتان پیشین لیورپول جواب بی‌اعتنایی کریستیانو رونالدو به او در حاشیه مهمترین بازی هفته سوم لیگ برتر انگلیس را داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیمی کاراگر با انتشار یک پست در توئیتر پاسخ نادیده گرفتن شدنش توسط کریستیانو رونالدو در کنار زمین بازی قبل از مصاف دوشنبه شب تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو پیش از آغاز این مسابقه‌ که منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد آن را 2 بر یک برد، به سمت چهار مجری شبکه اسکای اسپورتس از جمله جیمی کاراگر مدافع و کاپیتان سابق لیورپول، گری نویل مدافع سابق منچستریونایتد و روی کین هافبک پیشین شیاطین سرخ که در کنار زمین چمن ورزشگاه اولدترافورد ایستاده بودند رفت. ستاره پرتغال اما در کمال تعجب جیمی کاراگر مدافع سابق لیورپول را که از همه نزدیک به او قرار داشت و حتی به سمتش رفته بود تا با او صحبت کند را نادیده گرفت و از خوش و بش با دو ستاره سابق منچستر یونایتد و به مرکز زمین برگشت تا خودش را گرم کند.

جیمی کاراگر در جواب این حرکت رونالدو در صفحه شخصی‌اش در توئیتر نوشت: «به من بی‌محلی شد، چون از همان روز اول حرف‌هایم درباره رونالدو درست از آب درآمد، البته خود او هم از سوی اریک تن هاخ نادیده گرفته شد و این نشان می‌دهد که سرمربی تیم هم با من هم عقیده است. شاید اسطوره‌های سابق منچستریونایتد (چاپلوس‌ها!) هم الان دیگر با من هم عقیده باشند.»

کاراگر پس از شروع ضعیف منچستریونایتد در فصل جاری قبل از برد این تیم برابر لیورپول، رونالدو را به نوعی مسبب به هم ریختن اوضاع شیاطین سرخ دانست و رونالدو هم با حرکتی که انجام داد خواست انتقاد کاپیتان سابق لیورپول را تلافی کند.

زن آمریکایی دست‌ بردار رونالدو نیست/ فرجام‌خواهی برای غرامت 54 میلیون پوندی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد کریستیانو رونالدو منچستریونایتد کریستیانو رونالدو جیمی کاراگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، درک کویت از آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد حمایت کرد و تایید کرده که او گزینه مناسبی برای جانشینی یورگن کلوپ است.

پس از عدم توافق با ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن و روبن آموریم از اسپورتینگ، هیئت مدیره لیورپول تصمیم گرفته به یک مربی هلندی روی بیاورد.

اگرچه جیمی کاراگر به صراحت نظرات خود را در مورد اسلوت بیان کرده است، اما هم تیمی سابق او، کویت از سرمربی فاینورد تمجید کرده و تاکید کرده که او مشکلی برای کار در لیورپول نخواهد داشت.

کویت در ستون خود برای اتلتیک نوشت: "پیروی از یورگن آسان نیست، اما آرنه این کار را به روش خودش انجام می‌دهد و هر کاری برای موفقیت باشگاه انجام می‌دهد. او مصمم است و با اعتماد به نفس زیادی کارش را دنبال می‌کند.

سبک بازی او دقیقاً همان چیزی است که هواداران لیورپول دوست دارند در آنفیلد ببینند. او همچنین با رسانه‌ها‌ رابطه خوبی دارد چون خودش را خیلی واضح توضیح می‌دهد. از آنجایی که فاینورد بازیکنان خارجی زیادی دارد، او جلسات خود را به زبان انگلیسی برگزار می‌کند، بنابراین هیچ مشکلی در مورد زبان وجود نخواهد داشت."

کویت که یک هفته را به‌عنوان دستیار اسلوت در فاینورد گذراند، مدعی شد که او یک مربی و مردی فوق‌العاده است و سبک فوتبالی متفاوتی با کلوپ، ژوزه مورینیو یا پپ گواردیولا دارد.

کویت نوشت: "امروزه مربیان همیشه با هم مقایسه می‌شوند. آیا این سبک یورگن کلوپ است؟ آیا سبک ژوزه مورینیو است؟ آیا سبک پپ گواردیولا است؟ پاسخ این است که اسلوت سبک خاص خودش را دارد. او از کسی کپی نمی‌کند.

اسلوت دقیقا می‌داند که چه می‌خواهد و به آن اعتقاد دارد. فوتبال او جذاب و هجومی است. او دوست دارد یک دفاع تهاجمی، با پرس از بالا و بازی در نیمه حریف را شروع کند. سبک او با کلوپ متفاوت است اما بسیاری از اصول یکسان هستند."

دیگر خبرها

  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • چرا لیورپول روبن آموریم را نادیده گرفت؟
  • ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم