Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا مجید زین الدینی شامگاه سه‌شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران در محل هتل جهانگردی رفسنجان بیان کرد: ساخت این ورزشگاه از سال ۸۴ آغاز اما بنا به دلایلی احداث آن متوقف شد و مجدد از سه سال پیش تکمیل آن در دستور کار باشگاه صنعت مس رفسنجان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تا سال گذشته تمرین تیم فوتبال مس رفسنجان در ورزشگاهی واقع در منطقه لاهیجان شهرستان رفسنجان انجام می شد که با رایزنی ها توانستیم مجوز انجام بازی ها و تمرین را در ورزشگاه سرچشمه دریافت کنیم و تا کنون چند بازی هم در این ورزشگاه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زین الدینی در ادامه با تشریح اقدامات باشگاه صنعت مس در تجهیز سالن ها و اماکن ورزشی شهرستان بیان کرد: بازسازی و تجهیز سالن ها و اماکن ورزشی شهرستان در حد استانداردهای ملی و بین المللی انجام شده و در اختیار هیات های ورزشی اعم از والیبال، کاراته، کشتی، ورزش زورخانه ای و غیره قرار گرفته است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان ادامه داد: تعداد سالن هایی که تجهیز شده ۶ مورد شامل سالن های ۹ دی، تختی، عدالت، حجاب، سعادت آباد و سالن وزنه برداری تختی است که ۲ سالن ۹ دی و تختی در سطح استانداردهای بین الملل تجهیز شدند.

وی اظهار کرد: تا سال گذشته این سالن ها در اختیار عده ای بود که به طور فاجعه باری تخرب شده بودند لذا در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی، باشگاه صنعت مس رفسنجان آنها را تجهیز کرد و در اختیار هیات های ورزشی قرار داد.

به گزارش ایرنا در ادامه محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان هم اظهار کرد: طی سه سال اخیر تمامی تلاش ها را به منظور صعود تیم به لیگ برتر انجام دادیم.

وی افزود: در این مدت رتبه های هشتم و ششم لیگ برتری نصیب این تیم شده و امیدواریم تیم در لیگ آسیا راه یابد و موجبات نشاط مردم ایران و شهرستان را فراهم آورد.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها تیم فوتبال مس رفسنجان وزارت ورزش و جوانان رفسنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان وزارت ورزش و جوانان رفسنجان تیم فوتبال مس رفسنجان وزارت ورزش و جوانان رفسنجان مس رفسنجان سالن ها صنعت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز مشهد به تهران به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تأخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسؤولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

وی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

کد خبر 6089581

دیگر خبرها

  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران