Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@04:56:53 GMT

برگزاری برنامه ادبی هنریمحترم بانو

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۷۷۴۸

برگزاری برنامه ادبی هنریمحترم بانو

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: تولید محتوا با محوریت عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهای نخستین جایزه ادبی هنری"محترم بانو" است.

محمدحسین واحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت جایگاه عفاف و حجاب در تحکیم ارکان خانواده، جامعه و ظرفیت بالای این زمینه برای خلق آثار هنری، اظهار کرد: تولید محتوا با محوریت عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهای نخستین جایزه ادبی هنری"محترم بانو" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تولید محتوا با محوریت عفاف و حجاب از مهم‌ترین الزامات فرهنگی امروز است، افزود: در این راستا نخستین جایزه ادبی هنری محترم بانو به منظور معرفی شهیده سیده محترم بانو قاضی فینی از شهدای کشف حجاب رضاخانی در کاشان از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در قالب عکس، طراحی پوستر، نقاشی، ادبیات (شعر، داستان و رمان) و سرود برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با تاکید بر اینکه حجاب از ضروریات دین اسلام است که موجب صیانت از خانواده‌ها و حفظ شخصیت زن و بنیاد خانواده می‌شود، خاطرنشان کرد: جهت تقویت فرهنگ عفاف و حجاب با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می‌کنیم با اجرای این رویداد ادبی هنری از تمام ظرفیت‌های موجود برای ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب استفاده شود.

واحدیان تصریح کرد: این جایزه با موضوع نقش حجاب در امنیت خانواده و اخلاق، زن، حجاب و نقش آفرینی در جامعه اجرا می‌شود و در راستای تولید آثار هنری و فرهنگی ارزشمند، هنرمندان دعوت به مشارکت در خلق آثار شده‌اند که تا سی‌ام مهرماه فرصت دارند آثار خود را از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ به شماره ۰۹۰۲۱۷۵۰۴۶۰ و یا به رایانامه kashanfarakhan@gmail.com ارسال کنند.

کد خبر 599121

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری مدیریت شهری فرهنگسرا کاشان توسعه شهر شهرهای ايران برنامه ریزی شهری شهرداری ها پروژه های شهری پروژه فرهنگ شهری فرهنگ فرهنگ شهر خدمات شهری هویت شهر هویت شهری فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرداری کاشان حجاب و عفاف مدیران شهری امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عفاف و حجاب محترم بانو ادبی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی ظهر یک شنبه در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافند شمالغرب کشور در تبریز اظهار کرد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و یک فرهنگ ارزشی و ملی در جامعه ایرانی است.

وی با بیان اینکه دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه به دنبال آسیب به بنیان خانواده هستند افزود: فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر یک مقوله ارزشی و اجتماعی از ملزومات قانونی کشور است که رعایت آن برای تک تک اقشار جامعه ضروری و لازم الاجراست.

حجت الاسلام جبرائیلی با تاکید بر لزوم پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه، تکریم مقام زن، نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از پایه‌ها و اساس جامعه ایرانی نهاد خانواده است که دشمنان با ابزار و ساز و کارهای گوناگون می‌خواهند این بنیان مستحکم را کم رنگ و از بین ببرند.

کد خبر 6091059

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است