Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@07:58:01 GMT

توطئه شبکه‌های وهابی و صهیونیستی علیه تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۷۸۵۶

توطئه شبکه‌های وهابی و صهیونیستی علیه تیم ملی

به گزارش قدس آنلاین، شبی که مهدی تاج در برنامه تلویزیونی اعلام کرد در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش را به تیم ملی برمی‌گرداند، خیلی‌ها خوشحال شدند. خیلی‌ها که چند ماهی می‌شود جو تیم ملی را به بهانه اینکه سرمربی تیم در حد هدایت آن در جام جهانی نیست برهم زده‌اند. خودفروخته‌هایی که در رسانه‌های معاند با پول سعودی‌ها، صهیونیست‌ها و با اغفال چند فوتبالیست نسخه نابودی برای فوتبال ایران پیچیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال کشورمان روزهای حساسی را پیش‌رو دارد. روزهایی که باید با حفظ آرامش خود را مهیای حضوری قدرتمند و آبرومندانه در جام جهانی کند، اما بروز حواشی نامتعارف از سوی برخی بازیکنان تیم در انتقاد به سرمربی تیم ملی و پوشش خبری حمایت از این جریان از سوی برخی رسانه‌ها، به‌ویژه رسانه‌های وابسته به جریان استکبار نشان از یک طرح برنامه‌ریزی شده برای ضربه زدن به تیم ملی فوتبال ایران دارد که برخی نهادهای امنیتی در این باره هشدارهایی به مسئولان ورزش داده‌اند.

جریان رسانه‌ای معاند در زمان برپایی اردوی قطر سعی داشت هر طور شده اسکوچیچ را برکنار کند و گزینه ایرانی مورد نظرش را روی کار بیاورد. بازیکنان مورد نظر این جریان بدون آنکه از پشت صحنه آن با خبر باشند، در یک اغفال در فضای مجازی شروع به فعالیت علیه سرمربی کردند. فعالیت‌هایی که به‌صورت گسترده از طریق رسانه‌ای، چون بی‌بی‌سی فارسی، ایران اینترنشنال، ایران وایر و رادیوفردا با آب و تاب فراوان پوشش خبری داده می‌شد.

بخشی از این حاشیه‌آفرینی‌ها هم مربوط به عوامل میدانی منتسب به سرویس‌های معاند در حوزه رسانه‌ای بود. این طیف از زمان برگزاری اردوی تیم ملی در خردادماه در قطر فعالیت گسترده‌ای را آغاز کردند تا بتوانند زمینه‌ساز ناکامی تیم در جام جهانی شوند. این ناکامی احتمالی نیز می‌تواند محور عملیات رسانه‌ای گسترده و نمادی از ناکارآمدی دولت و نظام باشد.

تلاش‌ها، اما بی‌نتیجه ماند و در نهایت اسکوچیچ به‌رغم تصمیم شوکه‌کننده کمیته فنی فدراسیون فوتبال ماندنی شد، اما تصور اینکه جریان مذکور ساکت بماند یک اشتباه بزرگ است. هدف هم برهم زدن تمرکز فکری و ذهنی تیم ملی در آستانه جام جهانی است. تکلیف عناصر وابسته‌ای، چون خبرنگار دانمارک‌نشین ایران اینترنشنال در این میان کاملاً مشخص است.

شخصی در خارج از ایران نشسته و با پول سعودی‌ها برای ورزش ایران حاشیه‌سازی می‌کند که به‌طور حتم دلسوز ورزش کشور نیست و سنگ آن‌ها را به سینه می‌زند، تاریخ مصرفش هم که تمام شود به راحتی کنار گذاشته می‌شود؛ اما در این بین روی صحبتمان با بازیکنانی است که شاید ناخواسته فریب این جریان را خورده و در بازی آن‌ها وارد شده باشند.

امروز دیگر مشخص شده که رسانه‌ای، چون ایران اینترنشنال وابسته به دربار سعودی و بازوی اطلاعاتی موساد علیه ایران است که با دلارهای نفتی آل‌سعود برای کشورمان در تمام زمینه‌ها حاشیه‌سازی می‌کند. پس بازیکنان تیم ملی به عنوان چهره‌های محبوب مردم فوتبال‌دوست ایران باید مراقب فتنه پشت سرشان و عوامل سعودی و رژیم صهیونیستی که در قالب خبرنگار دلسوز ورزشی خودنمایی می‌کنند، باشند. البته نکته قابل تأمل همراهی برخی رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای داخلی حتی نشریات وابسته به دولت با این پروژه است که جای بررسی بیشتری دارد.

بی‌شک آن‌طور که نهادهای امنیتی هشدار داده‌اند روابط برخی مربیان و بازیکنان تیم ملی با خبرنگاران شبکه‌های وهابی و صهیونیستی از جمله خبرنگار دانمارک نشین می‌تواند منجر به توطئه‌های ناخواسته در تیم ملی و زمین خوردن آن در جام‌جهانی پیش‌رو شود. هرچند خود این مربیان و بازیکنان که محبوب مردم هستند از فتنه و توطئه پشت‌صحنه بی‌خبرند.

منبع: جوان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فوتبال جام جهانی رسانه ها رسانه ای تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز منطقه‌ای در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به علت تعمیرات خطوطی از شبکه گاز و در راستای پایداری شبکه توزیع، جریان گاز بلوار خرمشهر، از ایستگاه انزلی تا کوی طالقانی امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ قطع خواهد شد.
براساس این اطلاعیه قطعی گاز این منطقه رشت از ساعت ۱۴ تا ۱۹ خواهد بود.
شرکت گاز گیلان از مشترکان این مناطق خواست تا در زمان قطعی گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند.
این شرکت اعلام کرد پس از اتمام تعمیرات جریان گاز توسط مأموران و امدادگران اداره گاز وصل می‌شود.

دیگر خبرها

  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه