Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@02:37:54 GMT

قول دولت بایدن به رژیم صهیونیستی درباره ایران

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۷۹۸۲

قول دولت بایدن به رژیم صهیونیستی درباره ایران

وبگاه کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای از دیدار جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا با ایال هولاتا، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در  واشنگتن خبر داده و نوشت، این دیدار برای بحث درباره «طیف گسترده‌ای از مسائل جهانی» و مسائلی بوده است که «نگرانی‌های دوجانبه‌ای» درباره‌شان وجود دارد.

در این بیانیه با مطرح شدن ادعایی علیه نقش ایران در منطقه، آمده است: سالیوان بر تعهد راسخ رییس جمهور بایدن نسبت به تقویت توان اسراییل برای بازدارندگی در قبال دشمنانش ‌ دفاع از خود با اتکا به خود در قبال هرگونه تهدید یا مجموعه‌ای از تهدیدات، از جمله ایران و نیروهای نیابتی ایران تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه کاخ سفید همچنین آمده است که سالیوان در دیدار با هولاتا، بر تعهد آمریکا نسبت به اطمینان یافتن از این که ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نکند، تاکید کرده است.

به گزارش ایسنا، این دیدار در حالی برگزار شده که روز سه شنبه پایگاه خبری عبری روتر اعلام کرد با توجه به پیشرفت مذاکرات هسته‌ای برای احیای برجام، دیدار ایال حولاتا، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا لغو شد.

در این گزارش آمده است که لغو دیدار وزیر خارجه آمریکا با حولاتا و برگزاری آن در سطح معاون وزیر درحالی است که تل آویو تلاش گسترده ای در راستای قانع کردن آمریکا برای عدم امضای توافق با ایران کرده است.

همچنین برخی مسئولان صهیونیستی اعتراف کرده‌اند که در قانع کردن واشنگتن برای عدم امضای توافق هسته ای با ایران شکست خورده اند و اسرائیل اکنون در رویا رویی با ایران تنها مانده است.

منبع: ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: مقام آمریکایی جیک سالیوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مهمترین محور بیانات ایشان در این دیدار به شرح زیر است:

تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است

تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است

جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند

 

  دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی