Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی برگزاری هشت سوگواره کشوری و چهار دوره استانی امسال کانون استان قزوین سیزدهمین فراخوان این رویداد فرهنگی-مذهبی را در سطح کشوری با عنوان «ماه زخمی» منتشرکرد.

در خرداد ۱۴۰۱ سیزدهمین فراخوان سوگواره عاشورایی کانون استان قزوین در سه بخش فرهنگی (قصه‌گویی)، هنری (عکس و تصویرگری) و ادبی (داستانک و شعر) منتشر شد که رقابت قصه‌گویی در سطح استانی و سایر بخش‌ها در گستره سراسری پیش بینی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از بخش‌های مختلف این سوگواره، از ارسال ۱۴۹۶ اثر عکس، ۳۱۶ اثر شعر، ۱۵۹ داستانک و ۳۳ اثر قصه گویی به دبیرخانه این رویداد سراسری خبر داد.

وی با بیان این‌که این فراخوان ویژه اعضای کودک، نوجوان و ارشد و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشورمنتشر شده بود، پرداختن به موضوع سوگواره عاشورایی و در بخش مربیان ارائه اثر برای مخاطب کودک و نوجوان را از شرایط اولیه این آثار برشمرد.

موسوی آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ عمیق و اهداف قیام عاشورا، ترویج فرهنگ و هنر عاشورایی، فراهم سازی امکان ابراز ارادت به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان در یک آیین سراسری را از جمله اهداف برگزاری این سوگواره دانست

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوگواره عاشورایی کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت ششمین امام شیعیان و رییس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق علیه السلام سوگواره شعر «صادقانه ها» با حضور شاعران برجسته و مطرح آیینی کشور و استان قم در مسجد اعظم برگزار می شود.

در این سوگواره استاد محمد علی مجاهدی، استاد علی انسانی، حجت الاسلام جواد محمد زمانی، احمد علوی، محسن ناصحی، فراز ملکیان، مجید تال و سید حمیدرضا برقعی در رثای صادق آل محمد (ص) به شعرخوانی خواهند پرداخت.

این برنامه با اجرای نجم الدین شریعتی. مداحی امیر کرمانشاهی از مداحان اهل بیت علیهم السلام همراه خواهد بود.

این سوگواره روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه بعداز اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093621

دیگر خبرها

  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • ارسال ۹۲ تن دارو به افغانستان
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت