Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفرای ۱۷ کشور اروپایی بر حمایت خود از نهادهای جامعه مدنی فلسطین تاکید کردند که از حدود یک هفته پیش توسط مقامات رژیم صهیونیستی در "رام الله" و "البیره" تعطیل شده‌اند.

به گزارش ایسنا، رادیوی عبری زبان "ریشت بیت" گزارش داد، ۱۷ کشور اروپایی پس از نشست اخیر خود در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کردند، دلیل پافشاری آنها به حمایت از این موسسات داخلی فلسطینی عدم وجود هیچگونه دلیل و مدرکی است که ادعاهای اسرائیل مبنی بر حمایت این نهادها از "تروریسم" را تائید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رادیوی عبری زبان همچنین گزارش داد، در این نشست تنش به وجود آمد و سفرای اروپایی تمامی ادعاهای رژیم صهیونیستی را رد کردند.

از سوی دیگر، روزنامه انگلیسی "گاردین" نوشت، سازمان اطلاعات آمریکا هیچ ارتباطی میان این موسسات فلسطینی و تروریسم پیدا نکرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته هفت سازمان غیردولتی فلسطینی را پس از یورش به مقر آنها در شهر رام‌الله به بهانه ارتباط با سازمان‌های "تروریستی" تعطیل کرد.

سازمان‌های غیردولتی که مورد حمله قرار گرفتند، عبارت بودند از انجمن حمایت از زندانیان و حقوق بشر آدامیر، موسسه الحق، مرکز تحقیقات و توسعه بیسان، اتحادیه کمیته‌های زنان فلسطین، اتحادیه کمیته‌های کار بهداشت، اتحادیه کمیته‌های کار کشاورزی و دفاع برای کودکان بین المللی - فلسطین.

سال گذشته، مقامات اسرائیلی تصمیم به بستن ۶ مؤسسه از این مؤسسات با ادعای ارتباط با "سازمان‌های تروریستی" گرفتند.

در آن زمان، کشورهای اروپایی (شامل: بلژیک، دانمارک، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، هلند، اسپانیا و سوئد) همکاری خود را با شش نهاد مشمول این تصمیم متوقف کردند، منتهی در ۱۱ ژوئیه به دلیل فقدان شواهد، این کشورها اعلام کردند که به همکاری خود با این موسسات ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين رژيم صهيونيستي رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی

مردم یمن در تظاهرات باشکوه امروز خود در صنعاء بار دیگر بر آمادگی خود برای رفتن به غزه و جنگیدن مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرده و خواستار گشوده شدن راه زمینی (از طریق عربستان)برای رفتن به فلسطین اشغالی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مردم صنعاء نیز همانند دیگر استانهای یمن امروز نیز همانند جمعه های گذشته تظاهرات باشکوهی در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات مستمر نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش برگزار کردند.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

در بیانیه تظاهرات باشکوه مردم صنعاء بر آمادگی مجدد مردم یمن برای رفتن به غزه و جنگیدن مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی تاکید شد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر درخواست خود را مبنی بر گشوده شدن گذرگاه های زمینی امن(ازطریق عربستان) برای رفتن و مشارکت مستقیم در نبرد در کنار رزمندگان در فلسطین اشغالی مورد تاکید قرار می دهیم.
این بیانیه با تبریک به رزمندگان مقاومت فلسطین به سبب ضربات کوبنده آنها به اشغالگران صهیونیست از ادامه عملیات نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آن حمایت شده است.

این بیانیه آورده است بر ادامه بسیج و سرازیر شدن به سمت اردوگاه های آموزشی و آماده سازی با روحیه گسترده و آماده شدن دهها هزار رزمنده تاکید می کنیم.

این بیانیه افزود به نیروهای مسلح خود، عملیات مستمر و تاثیرگذار در نبرد پیروزی وعده داده شده و جهاد مقدس و ورود به رویارویی در دریا را تبریک گفته و خواستار عملیاتهای بیشتر هستیم.
در این عملیات آمده است از ملت های امت اسلام و آزادگان جهان می خواهیم سلاح تحریم اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکتهای حامی آنها را فعال کنند.

یمنی ها در این تظاهرات بر حمایت خود از عملیات مستمر و دردناک رزمندگان مقاومت فلسطین، لبنان و عراق علیه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی