Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:27:01 GMT

کشف انبار چمدان‌های قاچاق در شیراز

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۸۲۳۹

کشف انبار چمدان‌های قاچاق در شیراز

غلامرضا سالاری گفت: یک انبار دپوی کالای قاچاق توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان شیراز کشف شد.

او از این انبار انواع چمدان‌ها خارجی به ارزش بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال کشف شد که با بازداشت مالک انبار، پرونده‌ای تحت عنوان قاچاق کالا در تعزیرات حکمتی استان تشکیل شد.

سالاری با اشاره به بازجویی از متهم پرونده و انجام تحقیقات در این رابطه اظهار داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که کالا‌های مکشوفه از بندر گناوه و غیرقانونی وارد کشور شده و متهم پرونده نیز با دپوی این اقلام در یک انبار، قصد عرضه چمدان‌ها در بازار را داشته که به دام قانون گرفتار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: نهایتا با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط چمدان‌ها و جریمه ۱۴ میلیارد یالی متهم پرونده صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی فارس کشف انبار کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید فلاح مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بروجن به پرونده قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن به ارزش ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، راننده خودرو حامل این کالاها را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش این محموله و همچنین پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال معادل ارزش کالا در ازای خودرو حامل محکوم و در مجموع متهم ردیف اول به پرداخت ۴۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گفته فلاح، ماموران نیروی انتظامی در محور لردگان-بروجن از یک کامیون، محموله قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093911

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد