Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان سفر مدیرکل بنیاد علوی به استان بوشهر دیداری با حضور بانوان کارآفرین این استان برگزار شد و بانوان کارآفرین در این جلسه به ارائه نقطه نظرات خود در مسائل تخصصی حوزه کارآفرینی بانوان پرداختند.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در جریان سفر یک‌روزه وحید خاوئی، مدیرکل بنیاد علوی به استان بوشهر در صبح سه‌شنبه یکم شهریور ماه دیداری با حضور بانوان کارآفرین این استان در تالار فردوسی دانشگاه خلیج فارس برگزار شد و بانوان کارآفرین در این جلسه به ارائه نقطه نظرات خود در مسائل تخصصی حوزه کارآفرینی بانوان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ابتدای این دیدار بانوان کارآفرین به نمایندگی از کلیه بانوان با استعداد و توانمند استان بوشهر به بیان آسیب‌ها و مشکلات پیرامون کارآفرینی در سراسر استان پرداختند و توانمندی‌ها و نیازمندی‌های خود را مطرح کردند.

عدم حمایت از کارآفرینان واقعی، سود‌های کلان وام‌های بانکی، ضمانت‌های غیر قابل پذیرش و کلان درخواستی، نادیده گرفتن حقوق بانوان، عدم سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه‌ای و پایه‌ای، تبعیض در تخصیص اعتبار از عمده مسائل و دغدغه‌هایی بود که بانوان کارآفرین عنوان کردند

یکی از نمایندگان حوزه تولید پوشاک با اشاره به مشکلات صنف خود گفت: دخل و تصرف در این حوزه و دخالت‌های بی‌جا مانع خروج این تولیدات از استان است که این امر به بهانه قاچاق انجام می‌شود، اما به سود سودجویان و ضرر کارآفرینان واقعی تمام است و در نتیجه با این روند از عرضه تولیدات به سراسر کشور جلوگیری می‌شود.

وحید خاوئی، مدیر کل بنیاد علوی با اشاره به نکات اصلی پیرامون حوزه کاری بنیاد علوی و حمایت از طرح‌های توانمندسازی این بنیاد عنوان کرد: بنیاد علوی در برنامه‌های توانمندسازی استفاده حداکثری و فعال سازی ظرفیت‌های مردمی مدنظر قرار می‌دهد و واگذاری کامل این برنامه‌ها به عموم مردم و نظارت کامل در این مسیر را در دستور کار بنیاد قرار می‌گیرد.

مدیر کل بنیاد علوی با اشاره به حضور فوق العاده و خارج از تصور بانوان کارآفرین استان بوشهر گفت: قوت نهفته و ظرفیت‌های پنهان این گروه‌ها عامل اصلی مانع زدایی در مسیر تولید است؛ در صورتی که این ظرفیت‌ها در کنار یکدیگر قرار گیرند و پشتوانه هم‌دیگر باشند.وحید خاوئی با بیان مسئله حمایت بهتر از نظر مالی و فروش در کنار پشتیبانی برای بانوان کارآفرین مطرح کرد: سریع‌ترین راه رسیدن به حمایت از جانب گروه‌های مردمی است و تسهیل گری این بنیاد در صورت شکل گیری صندوق‌ها و حمایت‌های مالی تازه ابتدای این راه است.

وحید خاوئی، مدیر کل بنیاد علوی در پایان حمایت‌های همه جانبه خود را از حرکت‌های خودجوش مردمی اعلام کرد و گفت: بنیاد آمادگی را برای حمایت از کارآفرینان، تخصیص منابع مالی و برطرف سازی سایر نیازمندی‌ها صورت می‌دهد که البته تداوم این مسیر در استمرار و پای کار بودن کارآفرینان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیاد علوی دانشگاه خلیج فارس بوشهر بانوان کارآفرین بوشهر بانوان کارآفرین استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: بیش از ۱۹ شبکه معتبر خارجی به مناسبت روز خلیج فارس دعوت شده‌اند تا مکان رویدادهای تاریخ مقاومت خلیج فارس را آن گونه که هست ببیند و روایت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اسماعیل سجادی‌منش ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه دو برنامه برای روز ملی _شنبه هشتم اردیشبهت_خلیج‌فارس با همکاری دستگاه‌های فرهنگی، استانداری و رهنمودهای آیت‌الله صفایی بوشهری انجام خواهد شد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۱۹ شبکه معتبر خارجی به مناسبت روز خلیج فارس دعوت شده‌اند تا مکان رویدادهای تاریخ مقاومت خلیج فارس را آن گونه که هست ببیند و روایت کنند.

وی با اشاره به اینکه شبکه‌های تلویزیونی ترکیه، آلمان، آمریکا، روسیه، ایتالیا، لبنان، چین، عراق، انگلیس، امارات متحده عربی، افغانستان و قطر برای انعکاس این روز ملی به بوشهر دعوت شده‌اند، افزود: مدیران فرهنگی، تهیه‌کنندگان، نویسندگان، شاعران، مدیران خبرگزاری‌های داخلی و چهره‌های رسانه‌ای کشور از جمله العالم، پرس‌تی وی، خبرگزاری‌های ایسنا، مهر، دانشجو نیز دعوت شده‌اند.

مدیر کلاً اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر با بیان اینکه ابتدای حرکت تور مقاومت از کنسولگری انگلیس است، گفت: عمارت امیریه، مسجد آل عصفور، قبر ژنرال انگلیسی، گورستان انگلیسی‌ها، ساحل ریشهر (محل نبرد احمد خان تنگستانی با انگلیسی‌ها) و موزه ملی خلیج‌فارس از موارد مورد بازدید در این تور است.

سجادی‌منش از برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه وعده صادق و نمایش اقتدار ایران اسلامی در بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برگزار و در این راستا رزمایش اقتدار در نوار ساحلی بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود، همچنین این برنامه از شبکه سه و در فواصل برنامه از شبکه یک و شبکه خبر نیز پخش خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم در عرشه شناور نظامی با حضور معاون رئیس جمهور، دو تن از وزیران و دو نفر از وزارت امورخارجه اضافه کرد: شرح دفاع مقدس در خلیج‌فارس، نقش مقاومت شهید نادر مهدوی، تاریخ مقاومت و موزه تاریخ اسلام در این دو روز توسط چهره‌های مطرح کشور تحلیل می‌شود.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر با بیان اینکه مطالعات صورت گرفته در کاوش‌های گورستان شغاب به صورت رسمی در خردادماه منتشر خواهد شد در خصوص تخصیص اعتبارات برای مرمت و ساماندهی بناها، بیان کرد: تخصیص اعتبار برای چهار مسجد بافت تاریخی، امامزاده عبدالمهیمن، میر محمد حنفی، امامزاده سلیمان گناوه، امامزاده زین العابدین زیارت دشتی، قبر شهید غضنفر السلطنه برازجانی، کاوش‌های باستان‌شناسی قلعه ریشهر، کاخ چرخاب، مسجد جامع بردستان و کتابخانه مصلحیان از جمله این موارد است.

منبع: فارس

کد خبر 748488

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • تجمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در حمایت از خیزش ضد صهیونیستی
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل