Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش سامانه کارا در سرفصل اشتغال پایدار روستایی وعشایری به بیش از 13 هزار طرح اشتغال زایی نهاد های حمایتی تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون،آمارهای سامانه کارا تا 29 مرداد سال جاری نشان می دهد که میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری از 31 هزار و 500 میلیارد ریال عبور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون از ابتدای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری تا ابتدای شهریور سال جاری به نهادهای حمایتی به حدود 5600 میلیارد ریال رسید.
بر اساس این گزارش،شعب بانک توسعه تعاون در استان خراسان رضوی به 816 طرح اشتغال زایی نهادهای حمایتی تسهیلات پرداخت کرده اند که همین امر موجب شده است این استان در رتبه اول قرار گیرد.
نهادهای حمایتی استان فارس با 800 طرح،کرمانشاه با 672 طرح،کرمان با 592 طرح و مازندران با 567 طرح در رتبه های دوم تا پنجم در تعداد طرح مشمول تسهیلات اشتغال زایی بانک توسعه تعاون قرار گرفتند.
بررسی آمارهای سامانه کارا نشان می دهد که از لحاظ میزان تسهیلات پرداختی به نهادهای حمایتی استان فارس با 382 میلیارد ریال در رتبه اول قرار دارد.
استان خراسان رضوی با 372 میلیارد ریال،کرمانشاه با 276 میلیارد ریال،مازندران با 243 میلیارد ریال و کرمان با 238 میلیارد ریال در رتبه های دوم تا پنجم از لحاظ حجم ریالی تسهیلات قرار دارند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون نهادهای حمایتی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می توانند از مشوق های بیمه ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان