Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:57:12 GMT

بازگشت به تیم ملی؛ هدیه استقلال به باشو

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۸۵۷۰

بازگشت به تیم ملی؛ هدیه استقلال به باشو

به گزارش "ورزش سه"، از بخت خوب مهدی قایدی اسکوچیچ در جایگاه ویژه استادیوم سیروس قایقران حضور داشت و این بازی را تماشا کرد و این نمایش به طور حتم می تواند رای به بازگشت دوباره این بازیکن به اردوی تیم ملی بدهد. اسکوچیچ در گذشته هم بارها و بارها مهدی قایدی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد و حتی به او در بازی های دوستانه میدان داد که با گلزنی این بازیکن همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نیمکت نشینی های مداوم در اردوی تیم شباب الاهلی موجب شد تا مربی کروات قید مهدی قایدی را بزند و نتیجه گیری تیم ملی در مسیر مقدماتی جام جهانی مزید بر علت شد تا این بازیکن به دست فراموشی سپرده شود.

اما الان شرایط کمی متفاوت شده است. مهدی قایدی در بازی با ملوان نشان داد بر خلاف شایعاتی که در مورد او وجود داشته همان مهدی قایدی همیشگی است و می تواند در زمین حتی دردقایق کوتاه هم دست به یک کار بزرگ بزند. او هم از ابتدای بازی می تواند یک بازیکن تاثیر گذار در ترکیب تیم آبی باشد و هم اگر قرار باشد به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بیاید، درست بر خلاف برخی از بازیکنان. وقتی روی نیمکت می نشینند و به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می آیند کارایی لازم را ندارند.

مهدی قایدی در بهترین زمان ممکن به اردوی تیم آبی برگشت. او یک بار دیگر می تواند به عنوان یک ستاره در ترکیب تیم استقلال ظهور کند. آنهم در ماه های منتهی به جام جهانی. همراهی تیم ملی در جام جهانی 2022 می تواند یک افتخار بزرگ برای این بازیکن باشد. این افتخار کمتر از تکرار قهرمانی با استقلال نیست و جالب اینکه مهدی قایدی در سال 2017 بازی در جام جهانی را به همراه تیم جوانان تجربه کرد و در صورت راهیابی به لیست نهایی تیم ملی دومین حضور در جام جهانی را تجربه خواهد کرد.

بازگشت به تیم ملی هدیه استقلال است به باشو. البته که او برای راضی کردن اسکوچیچ باید درخشش خود را در ترکیب تیم آبی تا پیش از برپایی اردوی تیم ملی تکرار کند. اردویی که از 20 شهریور در تهران آغاز می شود و  تیم ملی بعد از بازی دوستانه با تیم امید در تاریخ 25 شهریور راهی اتریش می شود تا در روزهای 1 و 5 مهر به ترتیب با تیم های اروگو ئه و سنگال بازی دوستانه انجام دهد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی قایدی جام جهانی اردوی تیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر

اتحاد کلباء در شبی که مهدی قایدی گلزنی کرد برابر حریف خود به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، در هفته بیستم لیگ امارات دو بازی برگزار شد.

اتحاد کلباء که مهدی قایدی را در ترکیب اصلی خود داشت مهمان النصر بود و یک تساوی ارزشمند را به دست آورد.

این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و مهدی قایدی گل نخست بازی را به ثمر رساند تا درخشش او در لیگ امارات ادامه داشته باشد.

اتحاد کلباء با این تساوی در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در دیگر بازی برگزار شده بنی یاس با نتیجه ۴ بر ۲ حتی را شکست داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال