Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور میرزایی گفت:در این سفر که اواخر اردیبهشت امسال انجام شد، ۶۰ هزار و ۸۲۷ مورد نامه، تماس تلفنی و مراجعه به میزهای خدمت و ارتباط مردمی سازمان های مختلف و وزارت‌خانه‌ها در این استان دریافت و به سرعت رسیدگی به آنها آغاز شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد بیش از ۴۰ درصد به نتیجه رسیده که تلاش می‌کنیم در حدود یک ماه آینده بخش عمده‌ای از این درخواست‌های مردم را به سرانجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی ادامه داد: فقط در حوزه وام و تسهیلات درخواستی باید سرعت بیشتری داشته باشیم که این امر نیز در بیشتر موارد به تشکیل دیرهنگام پرونده توسط افرادی که پیامک ارجاع به آنها داده شده، مربوط می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۱۸ هزار و ۵۰۰ مورد وام قرض الحسنه در این سفر توسط مردم درخواست شده بود، گفت: از این تعداد، ۹ هزار و ۲۵۰ مورد در مرحله اول تعیین تکلیف می‌شود که از این تعداد، یک هزار و ۵۰۰ مورد پرداخت شده است.

میرزایی با قدردانی از مدیران بانک‌های ملت، رفاه و ملی در خصوص اعطای وام مربوط به درخواست مردم در سفر رییس جمهور اضافه کرد: البته در صدد هستیم در روزهای آینده، فرایند پرداخت این وام‌ها را سرعت بخشیم و بزودی بانک‌های صادرات و تجارت نیز با سرعت بسیار خوبی اقدام به پرداخت این تسهیلات خواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه برخی درخواست‌ها در سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی، دریافت وام‌های خوداشتغالی بوده است، یادآور شد: در این خصوص نیز ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی صندوق کارآفرینی امید در نظر گرفته شده که این رقم افزایش نیز خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی درخواست مردمی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم

لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه را مشاهده می کنید.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • رییس جمهور وارد تهران شد
  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است