Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته شفافیت و شهر هوشند شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با تولیت معزز آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی با تاکید بر مشارکت آحاد مردم در پیشبرد اهداف مدیریت شهری گفت: پیشنهاد می‌دهم برای انجام پروژه نفرآباد به عنوان یک شهر اسلامی تمامی آحاد مردم را دعوت به مشارکت کنیم و متوقف به بودجه‌های مصوب نشده و با مشارکت مردم و بازاریان موجب تسریع در پروژه و آبادانی منطقه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران دکتر محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه، دکتر میثم مظفر نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و رییس کمیته بودجه و نظارت مالی و دکتر احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران با تولیت معزز آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسگر دیدار کردند. در این دیدار سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ نیز حضور داشت.

در ابتدای این دیدار محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا گفت: شورای شهر آمادگی آن را دارد که ظرفیت‌های خود را در راستای اعتلای قبله تهران (شهرری) به میدان بیاورد و در رشد و رونق و توسعه فرهنگی شهرری کمک کند.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در سال اول شورای ششم، بیان داشت: یکی از وظایف کمیسیون برنامه و بودجه تهیه گزارش حسابرسی شهرداری تهران است که متاسفانه در دوره پنجم مدیریت شهری، این مهم مغفول مانده است و اکنون به همت اعضا و کارشناسان این کمیسیون در دوره جدید مدیریت شهری این گزارشات آماده شده و در صحن شورا قرائت شده است.

همچنین در این دیدار میثم مظفر نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: رضایت مردم را می‌توان با خدمت‌رسانی صادقانه بدست آورد و مدیریت شهری می‌تواند در این خصوص بطور ویژه ایفای نقش کند. در بودجه سال ۱۴۰۱ قریب ۴۰ پروژه توسعه محله‌ای در منطقه ۲۰ تعریف شده و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به این منطقه تخصیص یافته است.

در این دیدار همچنین احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند ضمن تشکر از اقداماتی که پس از انتصاب حجت‌الاسلام قاضی عسگر در شهرری آغاز شده، ابراز داشتند: اقدامات اخیر تولیت معزز در بین اهالی ری، نویدبخش و امید آفرین بوده است. شهر ری پایگاه نخبگان و ولایت‌مدران و مردم انقلابی است که پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و ما هم در مجموعه مدیریت شهری آماده هستیم در پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در خدمت این مردم و این منطقه باشیم.

وی افزود: یکی از اقداماتی که ما در دستور کار داریم این می‌باشد که قرار است در محل سابق کارخانه سیمان، کارخانه نوآوری احداث شود و مجموعه‌های دانش بنیان در آن مستقر شوند که موجب رشد و توسعه این منطقه خواهد شد.

صادقی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: پیشنهاد می‌دهم برای انجام پروژه نفرآباد به عنوان یک شهر اسلامی تمامی آحاد مردم را دعوت به مشارکت کنیم و متوقف به بودجه‌های مصوب نشده و با مشارکت مردم و بازاریان موجب تسریع در پروژه و آبادانی منطقه شویم.

در این دیدار همچنین حجت‌الاسلام قاضی عسگر تولیت معزز آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ضمن تشکر از اقدامات موثری که در دوره جدید مدیریت شهری آغاز شده، گفت: خدمت به بندگان خدا توفیق و نعمت الهی است. شهرری دارای ظرفیت‌های بالایی در همه زمینه‌ها، به ویژه ظرفیت فرهنگی است. بسیاری از فرزندان دیروز ری، مسئولین امروز نظام هستند و ما به کمک آنان می‌توانیم قبله تهران را اعتلا بخشیم. دعای ما نیز بدرقه راهتان خواهد بود.

وی در ادامه افزود: بسیاری از بزرگان و علمای اسلام و ایران در این خطه مدفون هستند لذا این مهم ما را بر آن داشت تا یک مجموعه ری شناسی ایجاد کنیم و به امید خداوند این مهم در حال انجام است.

حجت‌الاسلام قاضی عسگر تولیت معزز آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچنین اظهار داشت: احداث بیمارستان تخصصی برای درمان بیماران سرطانی و احداث هتل برای اسکان مسافران داخلی و خارجی و نیز طرح‌های توسعه گردشگری از جمله موارد و برنامه‌هایی است که ما در دست اقدام داریم که این امر به یقین موجب رشد اقتصادی و اجتماعی شهرری خواهد شد.

در این دیدار شهردار منطقه ۲۰ نیز گزارشی از اقدامات مدیریت شهری در یک سال گذشته ارایه کرد و ابراز داشت: شهردار تهران نگاه ویژه‌ای به شهرری دارد و پروژه‌های عمرانی این منطقه که در پایان سال ۱۴۰۰ تصویب شده، اجرایی شدن آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بودجه شورای شهر برنامه تهران رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران حضرت عبدالعظیم حسنی مدیریت شهری حجت الاسلام رییس کمیته قاضی عسگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش محله گردی توسط یکی از اعضای شورای شهر و با اشاره به وضعیت دوچرخه های رها شده در محله جوادیه گفت: اینکه شهروندان به چه شکل و به چه نحوه‌ای از دوچرخه‌ها استفاده ‌کنند به انتخاب مردم خواهد بود، مهم این است که دوچرخه‌هایی که سرمایه این شهر بودند و اکنون بدون هیچ دلیل منطقی محو شده‌اند و صدها و هزاران میلیارد تومان از اموال این شهر درحال از بین رفتن است را احیاء کنیم.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری باید شانس گرفته شده از مردم را دوباره به آنها برگرداند ، به راحتی می‌توان از این دوچرخه‌ها در خیابان‌ها یا حد فاصل مراکز اموزشی و تجاری تا ایستگاههای حمل و نقل عمومی استفاده کرد اما متاسفانه در حالی که این امکانات وجود دارد مردم را محروم کرده‌ایم و حقشان را از آنها سلب کرده‌ایم.   تشکری هاشمی با اشاره به برگزاری مناقصه برای ساماندهی به وضعیت دوچرخه ها گفت: گویا چندین مرتبه مناقصه برگزار و برنده نیز مشخص شده اما با گرفتاری در یک سیکل معیوب اداری کار متوقف شده است.   رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تقاضای من این است که اجازه دهند مردم شهر از امکان دوچرخه سواری استفاده کنند بارها انجمن‌هایی که مرتبط با دوچرخه هستند به کمیسیون مراجعه کرده‌ و از ما خواستند که مانع استفاده از دوچرخه نباشیم.   وی افزود اخیرا با مدیرعامل محترم سازمان ترافیک جلسه ای در همین خصوص داشتیم که قول دادند در اسرع وقت موانع را مرتفع نمایند.   وی با اشاره به پروژه در حال تکمیل اتصال بزرگراه شهید نواب به بزرگراه شهید تندگویان گفت: آنطور که متوجه شده‌ایم این پروژه مانع دسترسی به محله جوادیه خواهد شد و مشکلاتی را برای اهالی منطقه ایجاد می‌کند باید هرچه سریعتر جلساتی برگزار شود تا مشکلی برای ساکنین ایجاد نشود و اگر قرار است کاری برای مردم انجام دهیم مشکلی برای آنها ایجاد نکنیم و با افتتاح این پروژه زحمتی برای مردم ایجاد نکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳