Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@14:09:10 GMT

میزبانی ورزشگاه رودسر از مسابقات فوتبال ساحلی کشور

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۸۸۵۲

میزبانی ورزشگاه رودسر از مسابقات فوتبال ساحلی کشور

شهردار رودسر گفت: با تایید فدراسیون فوتبال، ورزشگاه رودسر برای فصل جدید مجوز برگزاری و میزبانی مسابقات لیگ فوتبال ساحلی کشور را دریافت کرد.

مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ورزشگاه یک هزار نفری فوتبال ساحلی شهرداری رودسر استاندارد نبود و باید طبق آیتم‌های مدنظر برگزارکنندگان مسابقات فوتبال ساحلی، استانداردسازی و تجهیز می‌شد تا شرایط برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: عملیات تجهیز و استانداردسازی ورزشگاه با هدف میزبانی لیگ فوتبال ساحلی کشور، استفاده بهینه از ساحل دریا، توسعه ورزش‌های ساحلی و افزایش سرانه امکانات رفاهی از اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری توسط پیمانکار شهرداری آغاز شده است.

شهردار رودسر خاطرنشان کرد: تاکنون نور، بخشی از رختکن، جایگاه تماشاچیان و یک سرویس بهداشتی در ورزشگاه اجرا شده است و با بررسی و تأیید نماینده فدراسیون فوتبال، ورزشگاه رودسر برای فصل جدید مجوز برگزاری و میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی کشور را دریافت کرد.

صفایی با بیان اینکه روز شنبه بیست‌ونهم مردادماه، در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر میزبان دریانوردان بوشهر بود که با سه گل این تیم را شکست داد و با ۱۱ در رده پنجم جای گرفت، اضافه کرد: احداث رختکن، سه سرویس بهداشتی، جایگاه تماشاچیان و وی ای پی و جایگاه گزارشگر ورزشگاه در حال تکمیل است و تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی گفت: برای استانداردسازی و تجهیز ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر مبلغ ۳۰ میلیارد ریال بودجه پیش‌بینی شده است که مبلغ ۹ میلیارد ریال بودجه از منابع ملی و از سوی سازمان برنامه و بودجه استان گیلان به شهرداری این شهر اختصاص یافته و مابقی از منابع داخلی شهرداری تأمین می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهرستان رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم‌آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان، در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 599219

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رودسر شهرداري رودسر شهردار رودسر ورزشگاه شاهین خزر رودسر فوتبال ساحلی لیگ برتر فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال گيلان شهر شهرهای ايران مدیریت شهری شهرداری برنامه ریزی شهری مدیران شهری پروژه های شهری سازمان برنامه و بودجه ورزشگاه رودسر منابع مالی شهرداریها بودجه و اعتبارات پروژه هاي عمراني پروژه پروژه شهری لیگ فوتبال ساحلی کشور سازمان برنامه و بودجه استان گیلان طرح های شهری طرح هاي عمراني طرح های شهرداری خدمات شهری خدمات شهرداری مدیریت خدمات شهری خدمات شهرداری ها فدراسیون فوتبال ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فوتبال ساحلی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد

علی فرجی گفت: پارسال بدمینتون قم روز‌های پرفشار و بافراز و نشیب فراوان داشت، اما موفق به کسب ۱۲ مدال از مسابقات کشوری و بین المللی شد که از جمله مدال تیمی خردسالان پسر در قهرمانی کشور را پس از ۱۰ سال کسب کردیم.

 رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت:‌نیکا چراغی در مسابقات انفرادی زیر ۱۱ سال کشور در سال گذشته مدال کسب کرد که در تاریخ بدمینتون استان قم بی‌نظیر بود.

او افزود: این استان هم چنین در مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور تیم‌داری کرد و تیم زنان ما نایب قهرمان لیگ برتر شد و تیم پسران با میانگین سنی زیر ۱۴ سال و برای کسب تجربه در لیگ برتر مردان شرکت کرد.

فرجی گفت: سال گذشته چهار بازیکن دعوتی به تیم ملی را داشتیم و نرگس افشاری اولین بانوی بدمینتون باز استان قم بود که در تیم ملی حضور یافت.

 رئیس هیات بدمینتون استان قم همچنین کسب مدال برنز تیمی مسابقات بین المللی "سریز یزد" را دیگر موفقیت هیات بدمینتون قم در سال گذشته عنوان کرد و افزود: داوران ما نیز در سطح کشوری و بین المللی درخشیدند و در مسابقات قهرمانی آسیا در چین، سید امید مقدس زاده قضاوت کرد.

 رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت: پرهام فراهانی و محمد مهدی کنعانی از استان قم امسال به مسابقات انتخابی تیم ملی برای گزینش مسابقات آسیای میانه دعوت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه