Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب اصغرخانی درباره تقابل استقلال و مس کرمان در هفته سوم حرف زد

پیشکسوت آبی پوشان با بیان این موضوع که استقلال نباید مس را دست کم بگیرد، تاکید کرد ساپینتو ابزار بازی تهاجمی را داشته و باید از آن بهتر استفاده کند.

به گزارش طرفداری، تیم فوتبال استقلال در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر میزبان مس کرمان است و آبی پوشان می‌خواهند در این هفته دومین پیروزی فصل و اولین پیروزی خانگی شان را به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص این بازی ایوب اصغرخانی پیشکسوت و مربی سابق تیم‌های پایه استقلال به مهر گفت:

مس با اینکه به تازگی به لیگ برتر صعود کرده اما با جسارتی که از این تیم و سرمربی جوانش دیدیم، نباید دست کم گرفته شود. آنها در دو بازی اول خود جسورانه به میدان رفتند و هیچ نشانی از یک تیم جوان و کم تجربه نداشتند.

کارشناس فوتبال تاکید کرد:

ساپینتو خودش آنقدر تجربه دارد که بداند نباید تیمی مثل مس را دست کم گرفت. آنها بی پروا حمله می‌کنند و خوب گل می‌زنند و این جسارت در حمله می‌تواند برای هر حریفی دردسر ایجاد کند.

اصغرخانی در خصوص ادامه روند نقل و انتقالاتی این تیم و جدایی قریب‌الوقوع یکی دو بازیکن به دلیل ترافیک در لیست بزرگسالان بیان داشت:

همه این اتفاقات باید با نظر سرمربی رخ دهد. شاید اگر در انتخاب و معرفی سرمربی قبل از شروع فصل قدری عجله می‌شد و سرمربی زودتر انتخاب می‌گردید، امروز تیم با این چالش بزرگ مواجه نبود.

مربی سابق تیم‌های پایه استقلال تاکید کرد:

آبی پوشان ظرفیت‌های فنی بالایی دارند و شکست دادن مس در ورزشگاه آزادی برای آنها دور از دسترس نیست. منوط به اینکه هوشیار بوده و از تمام این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت:

همه تصمیمات فنی را سرمربی یک تیم باید بگیرد، اما نظر من به عنوان کارشناس این است که ساپینتو هنوز نتوانسته باگ های سیستم ۳ دفاعه را در استقلال بگیرد. یکی از ایراداتی که من در این دو بازی دیدم استفاده همزمان از چشمی و سیلوا در این سیستم است که باعث می‌شود یکی از آنها به مرکز به سمت گوشه‌ها متمایل شود و همین تبدیل به نقطه ضعف در ساختار دفاعی می‌شود. ساپینتو یا باید سیستم دفاعی تیمش را به ۴ دفاع تغییر دهد و یا در صورت اصرار به استفاده از همین سیستم، از بین چشمی و سیلوا حتماً یک نفر را آن هم در راس عقب دفاع بازی دهد.

اخبار داغ 

استقبال درد دار بازیکنان سپاهان از پیام نیازمند و محمد قربانی! + تصاویر میرشاد ماجدی و تکذیب مذاکره با علی دایی برای نیمکت تیم ملی: از اول هم قصد برکناری اسکوچیچ را نداشتیم / فیلم تونی کروس و پاسخ به انتقاد اولی هونس از سبک بازی اش رائول خیمنز در نقش دزد دریایی! / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آبی پوشان دست کم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال پس از تغییرات مدیریتی، با حضور هواداران و در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. آبی پوشان در میان تشویق های شدید طرفداران، تمرینات خود را برای برگزاری دیدار بعدی برابر ذوب آهن از سر گرفتند.

یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز، حضور کوین یامگا در تمرینات گروهی آبی پوشان بود. ستاره فرانسوی که در برخورد شدید با امید حامدی فر از ناحیه چشم آسیب جدی دیده بود، مدت هاست که از چشم بند و عینک مخصوص استفاده می کند.

او امروز نیز با چشم بند مخصوص و محافظت زده شده در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت که شرکت کردن او در تمرینات گروهی نیز در نوع خود جالب توجه بود.

این بازیکن امیدوار است که بتواند پس از تأیید پزشکان متخصص چشم، از فصل آینده به میادین بازگردد.

دیگر خبرها

  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد