Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر محمدی سفیر ایران در مالزی به همراه "بک صحرایی" معاونت این سفارتخانه، با اعضای کاروان موی تای کشورمان که در رقابت های قهرمانی جهان در مالزی حاضر شده بودند، دیدار و از آنها تجلیل کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر محمدی در جریان این دیدار با تبریک عملکرد خوب تیم کشورمان در مسابقات موی تای قهرمانی جوانان جهان، در مورد نتایج بدست آمده گفت: باعث افتخار و مباهات است که جوانان و قهرمانان ایرانی در هر رویداد معتبری که حاضر می شوند، می توانند برای کشورمان مدال کسب و افتخار آفرینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد که موی تای کاران جوان کشورمان در مصاف با رقبای جهانی خود با قدرت ظاهر شده و تمام تلاش خود را برای نشان دادن شایستگی های ورزش کشورمان به نمایش گذاشتند‌.

در پایان این دیدار، لوح یادبودی از سوی سفیر کشورمان تقدیم اعضاء و کادرفنی کاروان اعزامی موی تای ایران شد.

شایان ذکر است رقابت‌های قهرمانی موی تای جوانان جهان با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۱۰۰ کشور به مدت ۸ روز به میزبانی شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد و در پایان تیم کشورمان یک مدال طلا، ۶ نقره و ۱۰ برنز کسب کرد؛ ضمن آنکه تیم بانوان ایران نیز به عنوان بهترین تیم پیکارها شناخته شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: موی تای موی تای قهرمانی جهان موی تای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران اسلامی، با قاطعیت به‌ دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادر فنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6091339

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۰ اردیبهشت
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو