Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@09:37:13 GMT

پنج راز انتخاب شرکت طراحی سایت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۹۰۴۸

پنج راز انتخاب شرکت طراحی سایت

همه افراد و سازمان‌ها خوب می‌دانند که طراحی سایت برای کسب و کارهایشان بسیار مهم است و باعث رشد و پیشرفت می‌شود. بسیاری از سازمان‌ها و مدیران کسب‌و‌کارهای با چشم‌اندازی روشن به سمت طراحان سایت می‌روند تا برای کسب و کار خود وب سایت طراحی کنند اما به شدت ضربه می‌خورند، به گونه‌ای که تا به آن ها می‌گوییم وب سایت می‌گویند بیخیال شدیم همون یکباری که تصمیم گرفتیم برایمان بس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری با بررسی انواع سایت‌های رایج در فضای وب هرروز به دنبال ایراد کار خود هستند اما ... . در ادامه این مقاله قصد داریم بگوییم با انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب می‌توانید این مشکل را حل کنید اما چگونه یک شرکت طراحی خوب و درست و درمان پیدا کنید؟ با ما همراه باشید.

پنج راز انتخاب شرکت طراحی سایت

 

 

اعتبار برند شرکت را بسنجید

شما برای این که بتوانید شرکت درستی را انتخاب کنید باید در ابتدا بدانید که برند آن شرکت چقدر اعتبار دارد؟ برای این که از اعتبار شرکت سر در بیاورید با یک سرچ کردن ساده می‌توانید متوجه شوید که آیا این شرکت دارای اعتبار هست یا خیر؟ همچنین اعتبار یک برند را با توجه به سوابق آن بسنجید. طبیعتا محبوبیت یک برند بیانگر موفقیت و اعتبار شرکت خواهد بود. مسلما اگر یک شرکت دارای اعتبار باشد باید سوابق درخشانی داشته باشد.

رزومه شرکت را بررسی کنید

همان‌گونه که در بالا گفته  شما برای طراحی وب سایت خود شرکت‌های زیادی را پیش‌روی خود دارید اما در بین بسیاری از این شرکت‌ها تعداد محدودی را پیدا می‌کنید که دارای اعتبار قانونی نیستند. برای مثال دفترهایی هستند که به عنوان مختلف فعالیت می‌کنند. برای مثال به عنوان‌های مانند شرکت، شرکت‎های فن‌آوری اطلاعات، شرکت‌های انفورماتیک و یا به عناوین مختلف دیگر.

بسیاری از این شرکت‌ها مجوز قانونی ندارند و به ثبت نرسیده‌اند. در این صورت اگر شما دچار مشکل شوید نمی‌توانید هیچ پیگرد قانونی از این شرکت‌ها بکنید. در بسیاری از موارد هم شده است که شما دچار نقص فنی می‌شوید به شرکت طراح رجوع می‌کنید اما می‌بینید وجود ندارند که پشتیبانی کنند. بنابراین بهتر است در مورد اعتبار و شماره ثبت شرکت مورد نظر مطمئن شوید. شما باید مطمئن باشید که اگر این شرکت دچار مشکل شد شما ضرر نکنید.

در کشور ما ایران، شرکت‌های فناوری اطلاعات برای طراحی و راه‌اندازی سایت نیاز به مجوز رسمی از وزارت ارشاد و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارند. از آنجا که بستر اینترنت در ایران تحت نظارت وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات است و همچنین به دلیل ملی‌سازی سایت‌های داخلی مشتریان دفاتری که مجوز فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات دیجیتال ندارند در آینده دچار مشکل خواهند شد. پس توجه به رزومه شرکت طراحی وبسایت برای اطمینان از اعتبار آن حائز اهمیت است.

نمونه کار بخواهید

برای اینکه بتوانید یک شرکت درست انتخاب کنید باید از شرکت مورد نظر خود نمونه کار بخواهید. شرکت‌هایی که دارای اعتبار بالایی هستند قطعا نمونه کارها و کاربران زیادی دارند. یکی از اولین نمونه کارهای هر شرکت طراحی سایت می‌تواند سایت خود شرکت باشد. شرکت‌های درست و درمان روی سایت خود بهترین چیزها را اجرا می‌کنند. نمونه کارهای یک شرکت طراحی سایت می‌تواند نمایانگر حرفه‌ای بودن آن باشد. شما با یک نگاه می‌توانید متوجه شوید که آیا این وب سایت‌هایی که توسط این شرکت طراحی شده است خوب بوده یا خیر؟

از طریق نمونه کارهای یک شرکت کاملا می‌توانید متوجه شوید که این شرکت به چه حد پشتیبانی دارد. زیرا اگر پشتیبانی ضعیفی داشته باشند باید تعداد وب‌سایت‌های آن‌ها کمتر باشد یا اکثریت آنها با مشکل مواجه باشند. اما با وجود نمونه کارهای زیاد این موضوع را تشخیص خواهید داد.

 

همچنین تعداد وب سایت‌های یک شرکت به گونه‌ای بیانگر اعتبار آن شرکت نیز است. هر چقدر تعداد سایت‌ها بالا باشد قطعا شرکت دارای اعتبار بیشتری است که توانسته مشتریان راضی بسیار زیادی را داشته باشد.

شما برای اطمینان بیشتر می‌توانید از چند مشتری شرکت نیز درباره نحوه عملکرد آن‌ها سوال بپرسید. در صورت دسترسی به مشتریان شرکت‌ها نظرات آنها را در مورد نحوه ارائه خدمات شرکت مورد نظر جویا شوید و یا با جستجوی نام شرکت در گوگل در مورد آن شرکت اطلاعاتی را به دست آورید.

راز قیمت های متنوع در طراحی سایت

 

 

پس از مرور تبلیغات طراحی وب سایت با مواردی بر می‌خورید که شما را در مورد قیمت واقعی طراحی سایت متعجب می‌سازند. از قیمت‌های بسیار ارزان تا رقم‌های هنگفت. هر دو نوع تبلیغات لفظ حرفه‌ای را دارند اما راز این تفاوت قیمت‌ها به طراحی سایت بر می‌گردد، به نحوه طراحی و برنامه نویسی سایت‌ها. عده‌ای از طراحان سایت با استفاده از طرح‌ها و برنامه‌های از پیش طراحی شده در  عرض چند ساعت سایتی را برای شما راه‌اندازی می‌کنند اما نکته اینجاست که همین سایت برای ده‌ها نفر دیگر نصب می‌شود فقط ممکن است متون، تصاویر و محتوای سایت تغییر کند. به همین دلیل است که قیمت پایین‌تری دارند اما طراحی اختصاصی و سفارشی قطعا فقط برای کسب‌و‌کار شما است که در این صورت هزینه بیشتری باید پرداخت کنید.

به عنوان مثال شرکت طراحی سایت دیجی تک با بهره از تکنولوژی Asp.Net برای شما وبسایتی کاملا اختصاصی و منحصر به فردی طراحی خواهد که از لحاظ سرعت و امنیت بسیار مطلوب است. در حالتی که طراحی شما اختصاصی و منحصر به فرد می‌شود، قطعا مخاطبین بسیار زیادی جذب سایت شما می‌شوند که همین امر فروش خدمات و محصولاتتان را روز به روز بیشتر از قبل می‌کند.

ارائه خدمات دیجی تک

اگر شما به دنبال یک طراحی سایت منحصر به فرد و کاملا اختصاصی برای کسب‌وکار خود هستید می‌توانید از متخصصین و مشاورین شرکت مهندسی دیجی تک بهره بگیرید. این شرکت با ده‌ها سال سابقه در این حوزه می‌تواند برای فروشگاه یا شرکت شما وبسایتی را طراحی کند که با آن بین رقبا رقابت کنید. به همین منظور برای مشاوره با این شرکت می‌توانید از طریق قسمت تماس با ما با آنها تماس بگیرید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا طراحی سایت شرکت طراحی سایت شرکت برای طراحی سایت فضای وب افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا شرکت طراحی سایت دارای اعتبار نمونه کارهای برای کسب نمونه کار کسب و کار سایت ها یک شرکت شرکت ها وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو بعدازظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های شبکه فاضلاب واحدهای مسکن ملی شهرستان خلخال اظهار کرد: پروژه شبکه فاضلاب واحدهای نهضت ملی خلخال علیرغم تخصیص اعتبار عمرانی با منابع داخلی در حال اجرا است.

وی به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۷۳۰ متر با مسیری تماماً سنگی در حال اجرا است که بنیاد مسکن استان نیز در این پروژه مشارکت دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: این شرکت بنا بر وظیفه ذاتی و حمایت از سیاست کلان دولت در بخش تولید مسکن و حمایت از قشر آسیب پذیر و محروم جامعه پروژه فاضلاب مسکن ملی را اجرایی می‌کند.

خیرجو با بیان اینکه پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال اسفند ماه سال گذشته از سوی اداره کل بنیاد مسکن اردبیل به این شرکت ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه همزمان با دریافت ابلاغیه شروع شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه در حال انجام عملیات پیکور زنی در مسیر بوده و تلاش خواهیم کرد پروژه در حداقل زمان ممکن به اتمام و بهره برداری برسد.

کد خبر 6091189

دیگر خبرها

  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان