Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به اینکه مجرمان جرایم خشن هیچگونه حاشیه امنی نخواهند داشت گفت: سیاست قوه قضاییه عدم مماشات با اینگونه مجرمان است.
به گزارش خبرگزاری آریا، علی صالحی دادستان تهران از دادسرای جنایی تهران ناحیه 27 و دادسرای ویژه مبارزه با سرقت مسلحانه ناحیه 34 بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن دیدار با همکاران قضایی با تعدادی از ارباب رجوع‌ها نیز ملاقات کرد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در بدو ورود به دادسرای 34 و 27 در جمع شکات پرونده سرقت مقرون به آزار بزرگراه نیایش حضور یافت و با آن‌ها گفتگو کرد.
در این گفت‌وگوی یک ساعته شکات ضمن تشریح نحوه سرقت از آن‌ها و اموال سرقت شده خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با این زورگیران شدند.
صالحی در جمع شکات به سیاست دستگاه قضایی در برخورد با جرایم خشن اشاره کرد و گفت: سیاست قوه قضاییه عدم مماشات با اینگونه مجرمان است و اعطای هرگونه نهاد ارفاقی و تخفیفی به این قبیل متهمان ممنوع است.
دادستان تهران با اشاره به اولویت نظم عمومی و امنیت شهروندان گفت: پرونده موصوف و پرونده‌های مشابه با سرعت، دقت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد و هیچ گونه ارفاقی به متهمان جرایم خشن نخواهد شد.
صالحی با حضور در جمع قضات دادسرای ناحیه 27 و 34 به تبیین سیاست‌های دادسرای تهران در خصوص مجرمانی که با اقدامات خشن امنیت شهروندان را مختل می‌سازند پرداخت و افزود: مجرمان جرایم خشن هیچگونه حاشیه امنی نخواهند داشت و اغماضی در برخورد با آن‌ها نمی‌شود.
دادستان تهران به قضات دادسرای ناحیه 27 و 34 دستور داد که با تدابیر سختگیرانه نگذارند شهروندان احساس ناامنی کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجرمان جرایم خشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • چرا مجازات "تشهیر" برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • چرا مجازات تشهیر برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش