Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:52:51 GMT

غبارروبی گلزار شهدای دهلران در نخستین روز هفته دولت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۹۲۹۱

غبارروبی گلزار شهدای دهلران در نخستین روز هفته دولت

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با اولین روز از هفته دولت، مردم و مسئولان این شهرستان با حضور در گلزار شهدای گمنام ضمن غباروبی و عطر فشانی گلزار شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با آنها تجدید بیعت کردند.

امام جمعه دهلران در این آیین با تبریک هفته دولت به دولتمردان و فرماندار ویژه دهلران و معاونین و مسئولان شهرستان گفت: خدا را شاکریم در این هفته از خدمات دولت منتخب مردم تقدیر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: دولت در یکسال گذشته بخوبی بسیاری از معضلات را با کار جهادی و انقلابی برطرف کرده است.

فرماندار ویژه دهلران هم با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: با توجه به تقارن هفته دولت با ایام محرم و اربعین می طلبد دست در دست هم با معرفی کردن شهرستان به زائران به بهترین نحو خدمت کنیم.

لطیف صادقی با اشاره به جلسات مختلف اربعین در شهرستان افزود: تدابیر لازم برای استقرار موکب ها و تبلیغات در مسیر زوار اندیشیده شده است.

خدمت گروه های جهادی به مردم فی سبیل الله و قابل تقدیر است

فرماندار ویژه دهلران در دیدار با گروه های جهادی  با تقدیر از خدمات آنان گفت: کار و خدمت شما در خدمت به مردم شایسته قدردانی است.

صادقی کار بچه های جهادی را فی سبیل الله دانست و افزود: باید جوانان را با این فرهنگ آشنا کنیم و این فرهنگ را بیش از پیش در جامعه جاری و ساری کرد.

وی همچنین از حمایت شهرداری دهلران از گروه های جهادی و فراهم کردن امکانات برای آنها تشکر کرد.

برچسب‌ها ایلام هفته دولت دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام هفته دولت دهلران ایلام هفته دولت دهلران هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد