Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:54:01 GMT

پارچه فاستونی کشی سفید کرمان چرا محبوبیت دارد؟

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۹۲۹۳

پارچه فاستونی کشی سفید کرمان چرا محبوبیت دارد؟

تاکنون به لباسی که بر تن دارید، به خوبی دقت کرده اید. لباس را به سادگی از فروشگاه تهیه کرده و از آن استفاده می کنید. در کشور ما پارچه های مختلفی با استفاده از روش‌های نوین طراحی و تولید می‌شود. می توان گفت که تولید پارچه طی سالیان دراز دستخوش تغییر و تحولات گسترده‌ای  شده است و به مرور توسط ماشین آلات به اوج رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جرأت می توان گفت تولید پارچه و لباس یکی از اساسی ترین صنایع جهان به شمار می‌رود هرکسی به لباس نیاز دارد و هر شخصی در سال حداقل یک قطعه لباس تهیه می کند. از این رو پارچه به عنوان یکی از پوشش‌های و نیاز اولیه انسان محسوب و لحاظ می شود که می توان از آن برای دوخت و تولید انواع مختلفی از لباس‌های بسیار زیبا استفاده کرد.

به همین دلیل پارچه، دارای بیشترین گستردگی و تنوع جنس و مدل در رنگ‌ها ومدل‌های بسیار متفاوت و گوناگون است که می توان با توجه به نوع کاربرد از هر پارچه ای برای دوخت لباس‌ها مورد استفاده قرار داد از این رو صنعت پارچه و نساجی یکی از گسترده ترین و پر استفاده ترین نوع در تجارت است که همه ساله تعداد و سفارش‌های بسیار گسترده ای بابت خرید انواع پارچه در جهان و مخصوصا از ایران برای کشورهای دیگر انجام می شود که از این نظر می تواند سود بسیار بالا و قابل ملاحضه ای را برای تاجران و فروشندگان این محصول بسیار کاربردی داشته باشد که هرساله در بسیاری از کشورهای جهان برای استفاده و دوخت انواع برندهای بسیار معروف و درجه یک با استفاده از نخ ابریشم از این نوع پارچه ها استفاده می شود.

پارچه فاستونی کرمان

یکی از پارچه‌هایی که امروزه بیشتر در بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان کاربردی و محبوب شده پارچه فاستونی است و در کشورمان پارچه فاستونی و پارچه ژاکارد بسیار باکیفیت و مرغوبی تولید می شود و با وجود شرکت‌های تولیدی بسیار در شهرهای ایران از جمله کرمان این نوع از پارچه ها با فروش و محبوبیت بسیار بالایی روبه رو است.

در این میان پارچه‌های فاستونی کشی بیشتر در بازار طرفدار دارد زیرا این نوع از پارچه‌ها به سبب کشش پذیری بالایی که دارد لباس های دوخته شده از آن ها در تن شیک و جذاب دیده می شوند.

همچنین بخاطر قیمت پایین تری که به نسبت پارچه های فاستونی پشمی دارند و همچنین بافت ساتن مانند و آبرفت کمتری که دارند افراد بیشتری مایل به خرید آن هستند.

 می توان گفت که این پارچه تنها مخصوص آقایان نبوده بلکه در بین خانوم‌ها بیشتر پرطرفدار بوده است به ویژه افرادی که تمایل و علاقه به زدن و تیپ های رسمی هستند می توانند از پار چه های فاستونی ساده یا خط دار و همچنین براق برای دوخت یک کت و شلوار رسمی و شیک استفاده بکنند.

خانوم هایی که از پارچه های فاستونی برای دوخت مانتو های خود استفاده می کنند خانوم های خوش سلیقه و اقتصادی هستند زیرا پارچه های فاستونی علاوه بر داشتن زیبایی از دوام و طول عمر بالایی هم برخوردار هستند. پارچه های فاستونی بیشتر در رنگ های تیره تولید می شوند زیرا افرادی که مایل به یک پوشش رسمی هستند از پوشیدن لباس ها در رنگ ها روشن و جیغ خودداری می کنند و بیشتر رنگ های موجود در کالیته های پارچه های فاستونی مشکی، نوک مدادی، طوسی، ذغالی، سرمه ای و سبز تیره است.

بنابراین می توان با قاطعیت عنوان نمود که مثلا پارچه فاستونی کرمان یکی از محبوب ترین  و پر فروش ترین نوع پارچه ها است که به راحتی قابل دسترس بوده و در بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز تولید از این نوع از پارچه ها برای ساخت و دوخت انواع مدل از کت شلوارها و لباس‌های رسمی مورد استفاده بسیاری قرار می گیرد.

پارچه فاستونی سفید

یکی از خصیصه ی مهم در بسیاری از این نوع پارچه ها فرآیند رنگرزی پارچه فاستونی است، چنانچه از طریق نمایندگی های معتبر اقدام به سفارش این محصول کنید می توانید آن را در کیفیت بی نظیر همراه با رنگی ثابت تحویل بگیرید تا در اثر شستشوی مداوم، فرسایش و استفاده مکرر کیفیت خود را حفظ کنید.

در تهیه پوشاک و انواع مانتو شلوار های رسمی این پارچه به وفور مورد استفاده قرار می گیرد و از انواع رنگ های پر طرفدار پارچه فاستونی سفید است.

اگر شاغل هستید و وقت کافی برای اتوکشی لباس خود به صورت روزانه ندارید بهترین گزینه برای شما استفاده از لباس هایی با پارچه فاستونی می باشد.

بسیاری از کت و شلوار های تولیدی نیز در سراسر دنیا با نام های تجاری شناخته شده از این نوع پارچه ها استفاده کنند.

اما نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است متاسفانه پارچه های فاستونی بسیاری از کشورهای دیگر نظیر چین وارد کشورمان ایران می شوند که دارای کیفیت و جنس به مراتب نامرغوبی می باشند که در بازاریافت می شوند و در هنگام مصرف و استفاده و شستشوی مداوم به راحتی خراب و جنس آن از بین می رود و نمی توان برای طولانی مدت بر روی این نوع از پارچه ها حساب کرد زیرا کیفیت لازمه و مرغوبیت کافی را ندارند. بنابراین اگر قصد خرید از این نوع پارچه را دارید لطفا در هنگام خرید به نوع جنس و کیفیت دقت لازم را به عمل آورید و از مراکز معتبر خریداری نماید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها پارچه کرمان رپرتاژ آگهی چین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارچه کرمان رپرتاژ آگهی پارچه کرمان رپرتاژ آگهی چین نوع از پارچه ها پارچه های فاستونی نوع پارچه پارچه فاستونی نوع پارچه ها برای دوخت لباس ها رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت قند و شکر در میادین تره بار

قیمت قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، طبق آخرین نرخ نامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به شرح ذیل است:

شکر بسته بندی یک کیلوگرمی ۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان

شکر فله هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان

قند شکسته ۵ کیلوگرمی ۲۱۸ هزار تومان

قند شکسته ۹۰۰ گرمی ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان

نبات تخته و خرد شده هر کیلوگرم ۵۵ هزار تومان

نبات چوبدار زرد و سفید و طعم دار هر کیلوگرم ۶۹ هزار و ۵۰۰ تومان

نبات شاخه باریک و ریز (شاخه‌ای) سفید و زرد هر کیلوگرم ۶۲ هزار تومان

نبات شاخه درشت (شاخه‌ای) سفید و زرد هر کیلوگرم ۵۹ هزار تومان

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم
  • اتفاق عجیب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • اتفاق عجب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • یک بام و دو هوا: تغییر عجیب لباس بین نیمه!
  • وضعیت ناگوار آوارگان غزه؛ وقتی جز کفن چیزی برای فرار از سرما وجود ندارد
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • وداع با یکی از بهترین معلمان رسانه؛ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • وداع با یکی از بهترین‌ معلمان رسانه/ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر