Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید ارمغانی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت تیم ملی بسکتبال در فاصله یک روز مانده به دیدار با ژاپن در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی اشاره کرد و گفت: همه شرایط لازم برای برگزاری این رقابت ها مهیا است، بازیکنان آماده هستند و مشکل حاد و خاصی هم میان آنها وجود ندارد.

وی ادامه داد: شامگاه سه شنبه آخرین جلسه تمرینی جدی و سخت خود را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به خاطر برگزاری مسابقات جوانان آسیا در تالار آزادی، جلسه تمرینی ما خیلی دیروقت و بعد از آخرین دیدار که میان جوانان ایران و ژاپن برگزار شد، انجام شد. تا قبل از آن هم ملی پوشان تماشاگر بازی تیم جوانان بودند و به همین دلیل تا اواسط تمرین، به نوعی تحت تاثیر این بازی و عملکرد خوب جوانان‌مان بودیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: بسکتبالیست های جوان خیلی خوب و استثنایی مقابل ژاپن قرار گرفتند و با اینکه در برخی دقایق کاملا از حریف عقب بودند، با اعتماد به نفس و توانایی لازم، جریان بازی را مدیریت کردند و نتیجه را به سود خود تمام کردند. خلاصه اینکه ملی پوشان تقریبا تا اواسط جلسه تمرینی، تحت تاثیر بازی جوانان بودند اما بعد از آن به خود آمدند و تمرینات‌شان را با تمرکز بیشتری دنبال کردند.

ارمغانی با بیان اینکه امروز هم تیم ملی بسکتبال یک جلسه تمرینی دیگر در تالار آزادی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این جلسه تمرینی با هدف آماده سازی تاکتیکی علیه ژاپن برگزار می شود.

وی در مورد نتیجه رقابت با ژاپن و اینکه نتیجه سه دیدار اخیر برابر این تیم چقدر می تواند ملاک برای پیش بینی دیدار فردا باشد، گفت: اصلا نمی توان آن بازی ها و نتایجش را ملاکی برای دیدار فردا قرار داد. ما در اندونزی عملکرد استثنایی داشتیم و به نتیجه هم رسیدیم. در قالب دیدارهای تدارکاتی هم عملکردمان بد نبودند اما در آن دو بازی بازیکنان تیم ایران نوین هم در ترکیب تیم قرار داشتند ضمن اینکه ترکیب ژاپن هم نسبت به کاپ آسیا دستخوش تغییراتی شده بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: همیشه گفته ام و باز هم می گویم اگر در شرایط یکسان، دو تیم طی دو روز متفاوت با هم دیدار داشته باشند قطعا عملکرد و کارایی بازیکنان‌شان در هر بازی متفاوت از بازی دیگر است چه برسد به اینکه بازی در شرایط و رویدادهای مختلف برگزار شود.

ارمغانی با تاکید بر اینکه شاگردانش در تیم ملی بسکتبال فقط به قصد برد به مصاف ژاپن می روند، گفت: آنها برای کسب امتیاز کامل از این بازی شانس هم دارند.

وی همچنین در مورد ترکیب دوازده نفره تیم ملی بسکتبال برای دیدار با ژاپن و دلیل تاخیر در اعلام آن گفت: ترکیب دوازده نفره مشخص شده است اما ترجیح می دهم شخصا جداگانه با نفراتی که در ترکیب نیستند، صحبت کنم و بعد از آن ترکیب اعلام شود. تا عصر امروز این اتفاق رخ می دهد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در پایان با یادآوری اینکه برگزاری دیدار تیم های ایران و ژاپن برای ساعت ۲۰:۳۰ پیش بینی شده است، گفت: بلافاصله بعد از دیدار با ژاپن، باید راهی فرودگاه شویم تا به منظور دیدار با استرالیا (۷ شهریورماه) به استرالیا سفر کنیم. به همین دلیل احتمال دارد زمان بازی به ساعت ۱۹:۳۰ تغییر کند. این موضوع در حال پیگیری است.

کد خبر 5571503

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال سعيد ارمغاني مسابقات انتخابی جام جهانی ژاپن بسکتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران کمیته ملی المپیک مهدی طارمی ریکاردو ساپینتو کشتی فرنگی بسکتبال تیم ملی فوتبال ایران شیخ دیاباته تیم فوتبال فولاد خوزستان مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران تیم ملی بسکتبال جلسه تمرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد

تیم بسکتبال طبیعت تهران با درخشش ستاره آمریکایی خود، بازی نخستش در نیمه‌نهایی لیگ برتر را برد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز(شنبه - ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی طبیعت به پایان رسید.

نخستین بازی این سری در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران شاهین‌طبع به عنوان میهمان، موفق شدند با نتیجه ۷۴ - ۸۴ مقابل شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، به پیروزی دست یافته و یک بر صفر سری را پیش بیفتند.

به‌جز کوارتر دوم که با پیروزی ۲۱ - ۱۴ ذوب‌آهن به پایان رسید، در کوارترهای اول، سوم و چهارم این تیم طبیعت تهران بود که به ترتیب با نتایج ۱۷-۱۹، ۱۵-۲۵ و ۲۱-۲۶ به برتری رسید تا در مجموع با ۱۰ امتیازی برتری، نخستین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

همانند سایر بازی‌های تیم طبیعت تهران در پلی‌آف لیگ برتر ایران، «جردن استیونس» پوینت گارد آمریکایی تیم طبیعت با کسب ۴۱ امتیاز، تاثیرگذارین بازیکن زمین بود و ستاره این دیدار حساس شد. 

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

بازی دوم این دو تیم نیز روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۶ به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس