Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@20:23:29 GMT

شوهر «نانسی پلوسی» به حبس محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۹۳۳۰

شوهر «نانسی پلوسی» به حبس محکوم شد

به گزارش فارس، با گذشت نزدیک به سه ماه از بازداشت خبرساز شوهر ۸۲ ساله رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل رانندگی در حالت مستی، حکم او در دادگاه اعلام شد.

اوایل خردادماه بود که رسانه‌های آمریکایی از بازداشت پل پلوسی همسر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دادند. پل پلوسی به دلیل رانندگی تحت تاثیر مشروبات الکلی در «ناپا کانتی» در ایالت کالیفرنیا از سوی پلیس محلی بازداشت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبگاه اینترنتی شبکه «سی‌ان‌ان»، پل پلوسی ۸۲ ساله روز سه شنبه (دیروز) در دادگاه به جرم خود درباره رانندگی تحت تاثیر مشروبات الکلی اقرار کرد.

طبق این گزارش، «جوزف سولگا» قاضی دادگاهی در کالیفرنیا پل پلوسی را به حبس پنج روزه و پرداخت ۱۷۰۰ دلار جریمه محکوم کرد.

بنا بر گزارش سی‌ان‌ان، با توجه به اینکه پل پلوسی در زمان بازداشت دو روز در حبس بسر برده است، دادگاه دو روز به او تخفیف می‌دهد و  یک روز باقی مانده حبس پنج روزه وی از طریق برنامه کاری دادگاه در نظر گرفته خواهد شد. طبق حکم قاضی، شوهر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به مدت سه سال تحت نظارت قرار خواهد داشت.

دادگاه همچنین دستور داد که به مدت یک سال یک دستگاه ویژه روی وسیله نقلیه پل پلوسی  نصب شود و پل پلوسی در یک کلاس آموزشی سه ماهه رانندگی حضور یابد.

پل پلوسی در جلسه دادگاه اعلام حکم او در پرونده رانندگی در حالت مستی حضور نداشت و «آماندا بوینز» وکیل او حاضر بود. طبق قوانین کالیفرنیا، حضور متهم در دادگاه الزامی نیست مگر آنکه قاضی دادگاه دستور به حضور او بدهد.

نانسی پلوسی و پل پلوسی شوهر او، در سال ۱۹۶۳ ازدواج کرده و دارای ۵ فرزند هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، فرانچسکا آلبانزه، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین امروز چهارشنبه در سخنانی گفت که در خصوص مداخله شدید پلیس به اعتراضات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌ های آمریکا وحشت‌ زده شده است.

آلبانزه در حساب خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با بازنشر تصاویر مربوط به برخورد شدید پلیس با دانشجویان حامی فلسطین، با اشاره به اینکه مقابله پلیس با اعتراضات در دانشگاه‌ های آمریکا که علیه یک نسل‌کشی صورت می‌گیرد، بسیار وحشت‌زده شده است، تاکید کرد که این وضعیت یک واقعیت بد است.

این گزارشگر با اشاره به اینکه دانشجویان و دانشگاهیان باید در امان باشند، گفت: اجازه دهید نسل‌ کشی (در غزه) پایان یابد. عدالت و عقل حاکم شود.

سی ان ان امروز گزارش داد که طی روزهای اخیر دستکم یک هزار دانشجوی آمریکایی معترض علیه جنگ غزه از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

بنابراین گزارش، این دانشجویان در ۲۵ دانشگاه مختلف در ۲۱ ایالت آمریکا بازداشت شده و روانه مراکز امنیتی شده اند.

در روزهای اخیر دانشگاه های مختلف آمریکا صحنه اعتراض جدی دانشجویان علیه جنگ غزه ، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت های مداوم واشنگتن از تل آویو بوده است.

کد خبر 6094686

دیگر خبرها

  • واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ دانشجویان بازداشت شدند
  • موضع آمریکا درباره دادگاه لاهه، نشانه رویکرد دوگانه واشنگتن است
  • هشدار آمریکا به دیوان کیفری بین‌المللی پیرامون حکم بازداشت رهبران اسرائیل
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی درباره حکم دادگاه لاهه
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا درآستانه صدورحکم ضداسرائیلی
  • هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی