Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان از تزریق حدود سه هزار میلیارد تومان اعتبار طی هشت ماه گذشته به‌صورت نقدی به پروژه‌های این استان خبر داد و گفت: پروژه‌های کلان نیمه‌کاره لرستان پس از سال‌های تعطیلی راه‌اندازی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، فرهاد زیویار صبح امروز در دیدار مسئولان ارشد لرستان با نماینده ولی‌فقیه در این استان به‌مناسبت آغاز هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر با وجود مدت کم مسئولیت امانتدارهای خوبی بودند و با اخلاص، صداقت در گفتار و عمل مسئولیت را فرصتی برای خدمت به مردم در نظر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مسئولیتی که طی یک سال گذشته به ما واگذار شده امانت و مسئولیت در مقابل مردم است که باید در این رابطه پاسخگو باشیم،  افزود: دولت زمانی که سکان کار را به‌عهده گرفت به استناد مکاتبات و مراودات فی‌مابین رئیس‌جمهور سابق و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خزانه‌ کشور را خالی تحویل گرفته و اوراق و اسنادی به‌عنوان ارث به دولت سیزدهم رسیده‌است که سررسید آن‌ها تعهد 10 تا 15هزار میلیارد تومانی به‌صورت ماهانه بود.

پروژه‌های هفته دولت در استان هرمزگان نسبت به سال گذشته 2500 درصد افزایش یافته استافتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های بنیاد مسکن مازندران با ‌در هفته دولتدر هفته دولت چه پروژه‌هایی در استان اردبیل بهره‌برداری می‌شود؟

استاندار لرستان با بیان اینکه شرایط وخیم کرونایی در شروع کار دولت سیزدهم در کشور حاکم بود و روزانه خیلی از مردم جان خود را بر اثر این بیماری از دست می‌دادند، عنوان کرد: همچنین مناسبات بین‌المللی به‌دلیل سیاست ناصحیح دولت سابق در حوزه بین‌الملل در بن‌بست بود و هیچ راه خروجی و آزادشدنی برای دولت باقی نمانده بود.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در آغاز با سه معضل اصلی در حوزه بهداشت، مالی و بین‌الملل روبه‌رو بود، بیان کرد: استان لرستان به استناد گزارشات معاونت انسانی وزارت کشور کماکان در نیمه دوم جدول اشتغال قرار دارد و از رتبه 27و28 به رتبه 18 و 19 در رشد اقتصادی و اشتغال ارتقا پیدا کردیم.

زیویار گفت: حدود سه هزار میلیارد تومان اعتبار طی هشت ماه گذشته یعنی از بهمن‌ماه سال گذشته تا پایان سال مالی که شهریور است به‌صورت نقدی در اختیار پروژه‌های استانی قرار داده شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه نوسازی مدارس با 250 میلیارد تومان، آب‌رسانی و آبفا با 300میلیارد تومان اعتبار تخصصی و همچنین پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره که چندین سال است متوقف شده طی هشت ماه گذشته شروع و در شرف تکمیل‌شدن قرار دارد، تصریح کرد: برخی از این پروژه‌ها هفته دولت و تعدادی هم ماه‌ها و سال‌های آینده افتتاح می‌شود.

زیویار با بیان اینکه مشارکت مردم لرستان در انتخابات‌ها هیچ‌وقت کمتر از 65 درصد تا 80 درصد نبوده‌است، اظهار داشت: تنها راه رسیدگی به معاش مردم اعتمادسازی، صداقت در گفتار و کردار است.

وی افزود: انتظار داریم همه مدیران استانی اهتمام ویژه‌ای به اربعین حسینی که یکی از چشم‌اندازهای انقلاب اسلامی است داشته باشند.

انتهای پیام/646

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان هفته دولت پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته

به گزارش مدیسن نت، محققان نتیجه گرفتند که ایمن سازی از طریق واکسیناسیون بیش از هر پیشرفت پزشکی دیگری به سلامت و بقای نوزادان کمک کرده است.

به گفته محققان، واکسن سرخک بیشترین تأثیر را در کاهش مرگ و میر نوزادان داشته است و ۶۰ درصد (۹۴ میلیون) از زندگی‌های نجات یافته توسط ایمن سازی را تشکیل می‌دهد.

این مطالعه می‌گوید به طور کلی، واکسن‌ها در نیم قرن گذشته در هر دقیقه جان ۶ نفر را نجات داده‌اند.

دکتر «تدروس آدهانوم گبریسوس»، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت، در بیانیه خبری سازمان گفت: «واکسن‌ها یکی از قدرتمندترین اختراعات تاریخ هستند که بیماری‌هایی را که زمانی قابل ترس بودند قابل پیشگیری کردند.»

گبریسوس گفت: «به لطف واکسن‌ها، آبله ریشه‌کن شده است، فلج اطفال در آستانه ریشه کنی است و با توسعه جدیدتر واکسن‌ها علیه بیماری‌هایی مانند مالاریا و سرطان دهانه رحم، ما مرزهای بیماری را به عقب می‌رانیم. با ادامه تحقیقات، سرمایه گذاری و همکاری، می‌توانیم جان میلیون‌ها نفر را امروز و در ۵۰ سال آینده نجات دهیم.»

محققان دریافتند طی پنج دهه گذشته، واکسیناسیون علیه ۱۴ بیماری به طور مستقیم به کاهش ۴۰ درصدی مرگ و میر نوزادان در سراسر جهان و بیش از ۵۰ درصد در منطقه آفریقا کمک کرده است.

این واکسن‌ها با دیفتری، آنفولانزا، هپاتیت B، آنسفالیت ژاپنی، سرخک، مننژیت A، سیاه سرفه، بیماری ذات الریه مهاجم، فلج اطفال، روتاویروس، سرخجه، کزاز، سل و تب زرد مبارزه می‌کنند.

به گفته محققان، این دستاوردها اهمیت ترویج واکسیناسیون را، به ویژه در میان ۶۷ میلیون کودک تخمین زده شده که در طول سال‌های همه گیری یک یا چند واکسن را از دست داده اند، برجسته می‌کند.

این مطالعه به مناسبت پنجاهمین سالگرد برنامه توسعه یافته ایمن سازی است که در سال ۱۹۷۴ توسط مجمع جهانی بهداشت برای ترویج واکسیناسیون کودکان در سراسر جهان تأسیس شد، انجام شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رستگاری ورزشگاه خرم‌آباد به‌وقت دولت سیزدهم
  • ۱۵ پروژه آموزشی بابلسر نیمه کاره است
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه کاره انتخابات را تمام کنیم
  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند