Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود امانی طهرانی صبح چهارشنبه در اولین نشست تخصصی درس پژوهی ایران، در شیراز، گفت: درس کاوی و درس پژوهی از یافته‌های اخیر نظام جهان، برای بهسازی آموزشی می‌باشد که برای یادگیری عمیق‌تر، تدریس و جزئیات آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: در حدود هفت ماه است که حرکت جدیدی با موضوع بهبود وضعیت تدریس معلمی در کشور ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امانی طهرانی افزود: در این راستا، جلسات هفتگی مطالعه و هم اندیشی اساتید درباره درس پژوهی تشکیل می‌شد.

وی تصریح کرد: درس کاوی و درس پژوهی از یافته‌های اخیر نظام جهان، برای بهسازی آموزشی می‌باشد که برای یادگیری عمیق‌تر، تدریس و جزئیات آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: ضبط و ثبت فرایند تدریس و سپس بازبینی، بررسی و اصلاح آن‌ها بر اساس نظریه‌های علمی و تربیتی باعث افزایش یادگیری و بالندگی معلمی می‌شود که نهایتاً بهبود وضعیت آموزشی را در پی دارد چرا که در صحنه‌ی تدریس، معلم بصورت مستمر و مداوم با آن مواجه می‌شود.

امانی طهرانی افزود: در جریان درس کاوی، اشتباهات، نوع عمل، تعامل و رفتار دانش آموز با معلم، کتاب، کلاس و همکلاسی‌هایش مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی گفت: این نشست به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس بوده که بصورت حضوری و مجازی از طریق پخش در شبکه ی شاد، آپارات و اسکای روم در حال برگزاری می‌باشد.

کد خبر 5571583

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود امانی تهرانی وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش فارس بوشهر هفته دولت ویروس کرونا کرمانشاه گرگان اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل قزوین مشهد خراسان رضوی درس پژوهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماه در وضعیت اوج خورشیدی قرار می‌گیرد

ماه هفتم اردیبهشت‌ به دورترین فاصله از خورشید خواهد رسید و در فاصله ۱.۰۰۸۷ واحد نجومی آن قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، چرخش ماهانه ماه به دور زمین باعث می‌‏شود _جمعه، هفتم اردیبهشت_ به دورترین نقطه از خورشید در فاصله ۱.۰۰۸۷ واحد نجومی از خورشید برسد، این اتفاق تقریباً هم‌زمان با عبور از ماه کامل رخ می‌دهد.

زمانی که ماه در وضعیت اوج خورشیدی قرار می‌گیرد، زمین در فاصله ۱.۰۰۶۳ واحد نجومی از خورشید و ماه در فاصله ۱.۰۰۸۷ واحد نجومی از خورشید قرار می‌گیرد، فاصله بین ماه و زمین نیز ۰.۰۰۲۶ واحد نجومی یا ۳۹۲ هزار کیلومتر خواهد بود.

کد خبر 748025

دیگر خبرها

  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • ماه در وضعیت اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود