Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار احمد ذوالقدر روز چهارشنبه در آئین افتتاحیه یاوران ولایت استان تهران در مقر سپاه سیدالشهدا خطاب به بیش از ۵۰۰ دانش آموز نخبه بسیج توضیح داد: شما ابتدا باید خودتان را بسازید و سپس مسئولیت قبول کنید؛ باید خود را حفظ کرده و به مرحله استادی برسید چراکه هیچ کس نمی تواند مربی شود تا زمانی که خودش را نساخته باشد مگر اینکه شیطانی و غیرحق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امام راحل نه تیپ و لشکر داشت و نه صدا و سیما اما چون خودساخته بود از هیچ کس نترسید.

به گفته سردار ذوالقدر، خداوند به امام راحل عزت داد و امروز تمام عالم او را به عنوان مکتب می شناسد و هزاران مکتب از او تکثیر شد که یک مکتب آن می شود، مکتب شهید سلیمانی که در دنیا طرفداران فراوانی دارد .

وی افزود: یک وقتی در فضای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی کشور حرف هایی می زدیم و می گفتیم حواستان به این و آن باشد اما جوانان امروز ما خوشبختانه بهترین فهم سیاسی را در دنیا دارند و با نسل گذشته قابل مقایسه نیست.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران در بخش دیگری خطاب به بسیجیان دانش آموز گفت: جوانان ما صنعت نظامی کشور را به بهترین جایگاه رسانده اند و دانشمندان ما امروز جوان هستند؛ بدانید که نسل شما، فاتح رژیم اسرائیل است.

وی تصریح کرد: هدف و مقصد شما، صحنه محو اسرائیل است و ما نگفتیم کشورگشایی می کنیم اما با ظلم می جنگیم؛ شما زمانی قدرت و سلطه آمریکا را ندیدید اما امروز آنها به اضمحلال رسیده اند.

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: ما برای جنگ آفریده نشده ایم اما برای رسیدن به حق دفاع می کنیم. خود اسرائیلی ها به این باور رسیده اند که آینده را نمی بینند پس فریب شعار نه غزه لبنان را نخورید.

وی یادآور شد: هرگز کشورگشایی جزو آرمان جمهوری اسلامی نبوده اما امام فرمود ما انقلاب را صادر کردیم و شیخ زکزاکی یک نمونه آن است؛ او می گوید من میلیون ها جان دارم؛ امروز شما هم باید یک میلیون جان و سپاه داشته باشید.

طرح یاوران ولایت استان تهران بیش از ۵۰۰ دانش آموز نخبه را در برمی گیرد که فرماندهی پایگاه های استان را در مدارس بر عهده می گیرند.

برچسب‌ها شهرستان ری سازمان بسیج دانش آموزی سپاه سید الشهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری سازمان بسیج دانش آموزی سپاه سید الشهدا شهرستان ری سازمان بسیج دانش آموزی سپاه سید الشهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد