Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیمی متشکل از اساتید و دانشجویان مدیریت جهانگردی دانشگاه تهران در مسابقات جهانی ابداعات و اختراعات آمریکا، موفق به کسب مدال طلای این دوره از مسابقات شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ تیمی متشکل از اساتید و دانشجویان مدیریت جهانگردی دانشگاه تهران در مسابقات جهانی ابداعات و اختراعات آمریکا، موفق به کسب مدال طلای این دوره از مسابقات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختراعات از نظر نوآوری، ماهیت طرح، مقرون به صرفه بودن، تأثیر اجتماعی و اقتصادی و فرصت‌های بازار، مورد ارزیابی و نمره‌دهی هیئت داوران جشنواره قرار گرفتند که مدال طلای این جشنواره جهانی را تیم ایرانی از آن خود کرد.

در این تیم ایران "امیرحسین پاینده، سامان کیوان‌نیا، علی شیرمحمدی، علی احمدی، زهره صرافی‌زاده فروتن و دکتر امین فرجی" عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و رئیس مرکز تحقیقات شهر هوشمند ایران حضور داشتند. در این دوره از رقابت مخترعین از بیش از 25 کشور دنیا همچون کشورهای آلمان، آمریکا، ژاپن، چین، کره جنوبی، فرانسه، سنگاپور، کانادا، اندونزی، ایران و ... با ارسال 1050 اختراع، ابتکار و نوآوری، طبق ارزیابی هیئت داوران این جشنواره قرار گرفتند و تیم مذکور از نظر نوآوری، ماهیت طرح، کم‌هزینه و مقرون‌ به‌ صرفه بودن، تأثیر اجتماعی و اقتصادی، فرصت‌های بازار و ...، با طرحی در گردشگری_هوشمند و گردشگری_مجازی در این جشنواره بین‌المللی برتر شناخته شد و مدال طلا در زیر گروه هوشمندسازی به آن تعلق گرفت.

مسابقات جهانی Innoverse Expo 2022، از 22 تا 24 جولای 2022 (مطابق با 31 تیر تا دوم مرداد 1401) و با حمایت فدراسیون بین‌المللی مخترعین (IFIA)، گوگل (Google)، سازمان جهانی مالکیت فکری (WIIPA)، Interactive college of technology, AtlantaSanabil Investment Company، NIKCC creativity center، انجمن‌ها و مراکز نوآوری و اختراعات کره جنوبی، سنگاپور، اندونزی، چین، لهستان و ... در ایالات متحده آمریکا به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

لزوم جایگزینی اظهارنامه‌های اختراع به جای مقاله‌های علمی/ اصلاح قانون اختراعات منتظر نظر شورای نگهبان استایران رتبه 21 ثبت اختراعات دنیا را در اختیار دارد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اختراع اختراع دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • دانشجویان آزادشهر همصدا با جنبش ضد صهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا+ فیلم
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • تجمع اساتید و دانشجویان یزدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • حمایت دانشگاهیان قم از جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود