Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: هدف‌گذاری کرده‌ایم تا پایان امسال 9 میلیون مسافر در فرودگاه امام اعزام و پذیرش شود.

به گزارش ایران اکونومیست، سعید چلندری، امروز در مراسم نشست دست‌اندرکاران صنعت حمل و نقل هوایی کشور به مناسبت عملکرد یک ساله دولت و در آستانه هفته دولت اظهار داشت: امسال در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) موفق شدیم ترمینال سلام به مساحت 54 هزار مترمربع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ راه‌اندازی کنیم که عملیات پروازهای حج در آن انجام شد و طبق نظرسنجی‌ها 98 درصد رضایت مسافران حاصل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ترمینال سلام برای پروازهای زیارتی تدارک دیده شده است و این ترمینال برای همیشه به عنوان ترمینال زیارتی خواهد بود.

چلندری ادامه داد: در پنج ماهه ابتدایی امسال حدود 2 میلیون مسافر در فرودگاه امام خمینی(ره) جابجا شد و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پایان سال جاری 9 میلیون مسافر در فرودگام امام اعزام و پذیرش شوند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار داشت: رشد 45 درصدی جابه جایی بار و مسافر در پنج ماه اخیر در فرودگاه امام محقق شده است.

وی ادامه داد: تعداد 20 پروژه سرمایه‌گذاری در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آماده کرده‌ایم که به زودی فراخوان سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

چلندری اضافه کرد: در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) 2500 هکتار به عنوان منطقه ویژه اقتصادی و 1500 هکتار به عنوان منطقه آزاد تجاری مصوب شده است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تصریح کرد: 240 هکتار از این مساحت آماده‌سازی شده است و به زودی در منطقه آزاد تجاری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اتفاقات خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاهد خواهیم بود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وی اظهار کرد: احداث ترمینال 400 هزار متری و تکمیل باندها و عملیات پروازی فاز 2 نیز از مواردی است که در دستورکار قرار گرفته و می‌گیرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ره میلیون مسافر فرودگاه امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟

به مناسبت سالروز وفات طنزنویس معاصر کیومرث صابری فومنی، معروف به گل‌آقا این ویدئو را مشاهده کنید.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند