Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: همزمان با هفته دولت ۱۸۱ پروژه گازرسانی با یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ احمد فعله‌گری اظهار داشت: در هفته دولت، ۱۲۵ پروژه گازرسانی روستایی و صنعتی در کردستان با هزینه‌ای بیش از ۹۷۵ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه در هفته دولت گازرسانی به ۲۵ روستا با ۷۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری افتتاح می‌شود، افزود: از تعداد روستا‌های ذکر شده ۶ روستا در سنندج، ۶ روستا در بیجار، یک روستا در بیجار، ۴ روستا در سقز، یک روستا در کامیاران و ۷ روستا در بانه گازرسانی می‌شود

او بیان کرد: افتتاح ۹۳ پروژه گازرسانی واحد صنعتی با ۹۰ میلیارد ریال هزینه، بهره‌برداری از ۲ باب ساختمان پست امداد و سه مورد مقاوم سازی ساختمان‌ها و تاسیسات گاز با ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری از دیگر مواردی است که در هفته دولت به انجام می‌رسد.

فعله‌گری یادآور شد: در هفته دولت همچنین ۵۶ پروژه گازرسانی روستایی با ۶۹۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان میلیارد ریال سرمایه گذاری پروژه گازرسانی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه

عبدالحمید حمزه‌پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به آغاز آبسانی به روستای کم رضوان گفت: اکنون ساخت مخزن ۱۰۰ متر مکعبی این روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

وی افزود: با تخصیص ۵۵ میلیارد ریال دیگر، عملیات یازده و نیم کیلومتر خط انتقال آب نیز آغاز شده و نیاز آبی این روستا از آب شیرین کن لمزان تامین می‌شود.

روستای کم رضوان بخش مهران شهرستان بندرلنگه در حال حاضر بدون شبکه آبرسانی و خط انتقال آب است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • در سفر استاندار به شهرستان بیجار چه گذشت؟
  • کلنگ‌زنی پروژه فاضلاب شهر قروه درگزین در سال‌جاری
  • پروژه قطار شهری اصفهان-نجف‌آباد آماده کلنگ‌زنی است
  • بیجار قطب تولید گندم در کشور است / لزوم رفع مشکلات مردم
  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه