Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح چهارشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ شهرک صنعتی برازجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: اشتغال یکی از مهمترین مسائل و چالش‌ها در دشتستان است.

وی با اشاره به اینکه در دشتستان حدود ۳۰ هزار نفر بیکار داریم خاطرنشان کرد: راه حل مسئله اشتغال در دشتستان در درون دشتستان است و باید به دنبال اشتغال پایدار در شهرستان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید صنایع را در دشتستان گسترش دهیم و زنجیره ارزش در دشتستان ایجاد شود و محصولات ما به جای خام‌فروشی با ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری در دشتستان تبدیل به محصول نهایی شوند.

وی با اشاره به لزوم راه‌اندازی شهرک صنایع پائین‌دستی پتروشیمی در دشتستان، گفت: یکی از راهکارهای اساسی حل مشکل اشتغال در دشتستان توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

رضایی با اشاره به توسعه فاز دوم شهرک صنعتی دشتستان ادامه داد: در بخش‌های مختلف شهرستان دشتستان نیز پیگیری کرده‌ایم که نواحی صنعتی ایجاد شود و انتظار داریم مسئولان دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: گره اشتغال در دشتستان با توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی گشوده می‌شود و تلاش و پیگیری لازم را در این زمینه خواهیم داشت. بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و وعده‌های مسئولان، پایانه صادراتی خرما در شهرک صنعتی برازجان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از امروز اولویت ما در شهرستان دشتستان در حوزه اشتغال این است که زیرساخت‌های لازم تأمین شود تا زمینه حضور سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال و توسعه تولید فراهم شود.

کد خبر 5571515

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم رضایی دشتستان شهرستان دشتستان برازجان نماینده دشتستان در مجلس بوشهر بوشهر هفته دولت ویروس کرونا کرمانشاه گرگان اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل قزوین مشهد خراسان رضوی شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو

به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران که از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین المللی در کشور ایران است، صبح امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403 با حمایت همراه اول و سخنرانی رییس جمهور کشورمان آغاز به کار کرد.

«ایران اکسپو» با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و امکان آشنایی، مذاکره و برقراری تعاملات تجاری شرکت ها و بازرگانان از کشورهای مختلف دنیا در آن با بزرگترین برندهای صنعتی ایران در حوزه های مختلف فراهم است.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در این دوره از برگزاری نمایشگاه IRAN EXPO 2024 بیش از 800 شرکت بزرگ و صنعتی ایرانی به مدت پنج روز محصولات و دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار می دهند.

قرار است این نمایشگاه که با ارائه محصولات و دستاوردهایی در حوزه های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی مهندسی و پتروشیمی برگزار می شود، میزبان بیش از دو هزار بازرگان، سرمایه گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان باشد.

ششمین نمایشگاه ایران اکسپو 1403 که تا 12 اردیبهشت 1403 دایر است، از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود