Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:26:51 GMT

تکلیف آزمون وکالت امروز روشن می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۹۶۳۲

تکلیف آزمون وکالت امروز روشن می‌شود

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه در حاشیه اولین جشنواره تجلیل از کارکنان ساعی زندان‌های سراسر کشور در جمع خبرنگاران درپاسخ به این سوال که به گفته پلیس برخی از سارقان سوابق متعددی از سرقت دارند و به طور مثال ۴۰ تا ۵۰ بار سابقه دارند و احکامی که برای آنها در نظر گرفته می‌شود بازدارنده نیست، گفت: این گزارشات که مطرح می‌شود درست نیست و کسی که به طور مثال ۵۰ بار سابقه دارد قانون اجازه نمی‌دهد که آزاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این حال ممکن است یک نفر در زندان بگوید متنبه شدم و آزاد شود و بعداً در جامعه مرتکب جرم شود. الحمدلله پلیس به وظایف خود بسیار خوب عمل می‌کند ولی باید مجدانه عمل کند. قوه قضائیه با افرادی که آرامش جامعه را برهم می‌زند به جد برخورد می‌کند و پلیس هم باید با جدیت با این افراد برخورد کند تا جامعه به آرامش برسد.

معاون اول قوه قضائیه در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی براینکه بحث آزمون وکالت اکنون در مجلس در حال بررسی است، بالاخره تکلیف آزمون وکالت چه می‌شود؟ گفت: امروز تکلیف روشن می‌شود، نظر من این است که مجلس قانونی را اگر ابهام دارد تفسیر کند و شورای نگهبان تأیید کند برای همه لازم الاجرا است و کسی حق ندارد تمکین نکند.

معاون اول قوه قضائیه گفت: ابهامی در این رابطه مطرح است که امروز مجلس در این زمینه جلسه دارد و ابهام را رفع می‌کند و بعد هم مصوبه مجلس به تأیید شورای نگهبان می‌رسد و بعد برای همه از جمله قوه قضائیه لازم الاجرا است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت قوه قضاییه آزمون وکالت مجلس محرم سامانه سماح مذاکرات وین انتخابات فوتبال پیاده روی اربعین هفته دولت قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟

ظاهراً تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به گزارش ایلنا، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در چند سال گذشته و وعده‌های نمایندگان مجلس یازدهم، ظاهراً آن‌ها نتوانسته‌اند نظر مثبت اعضای هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را جلب کنند و نشست‌هایی که برگزار شده موفق نبوده است.

در حال حاضر پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که با توجه به عدم رسیدن به توافق با شورای نگهبان و هیات عالی نظارت و به دلیل رای نیاوردن بعضی از نمایندگان پیگیر طرح، تلاش جهت به دست آوردن نظر مثبت هیأت نظارت و رفع ابهامات به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به این ترتیب، فعلاً پیمانکاران در عرصه روابط کار کشور با قدرت ماندگارند و قراردادهای مناقصه جدید پیاپی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • معلمان محور پیشرفت هر جامعه و معماران آینده‌ای روشن هستند
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره توافق یا حمله به رفح تکلیف روشن می‌شود
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟