Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@19:21:46 GMT

همسر شهید آقادادی: شهدا با خدا معامله می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۹۸۰۲

همسر شهید آقادادی: شهدا با خدا معامله می‌کنند

همسر شهید حسین آقادادی گفت: در دنیا هر گونه با خداوند معامله کنیم همان‌گونه خریداری می‌شویم، در این میان شهدا به طرق اولی با خداوند معامله می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیلا مقاره‌عابد امروز_ چهارشنبه دوم شهریورماه_ در مراسم آغاز عملیات احداث خانه کودک و نوجوان اظهار کرد: شهید حسین آقادادی از شخصیت‌هایی بود که بیش از توجه به منصب، تحصیلات و شغل به یک شخصیت هیئتی و خادم اباعبدالله‌الحسین (ع) در بین مردم شناخته شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهید آقادادی ۲۰ سال در هیئت رزمندگان اسلام خدمت کرد، ادامه داد: این شهید والامقام همواره با ایستادن در ورودی هیئت اباعبدالله‌الحسین (ع) زائران را راهنمایی می‌کرد و هنوز جای خالی وی برای آحاد مردم محسوس است.

همسر شهید آقادادی تصریح کرد: آن شهید همواره دغدغه داشت که با وجود شغل نظامی خود بتواند در مدت ۱۰ روز دهه اول محرم در هیئت رزمندگان خدمت کند و مأموریت نباشد، برای این مهم حتی بارها به جای دیگران مأموریت نظامی می‌رفت تا در دهه اول محرم با فراغ بال به انجام خدمت برسد.

وی با بیان اینکه شهید در مسیر خادمی و نوکری سیدالشهدا (ع) همیشه صادقانه و خالصانه رفتار می‌کرد و همواره نام امام حسین (ع) را با اسم ارباب صدا می‌کرد، خاطرنشان کرد: در دنیا هر گونه با خداوند معامله کنیم، همان‌گونه خریداری می‌شویم، در این میان شهدا به طرق اولی با خداوند معامله می‌کنند.

کد خبر 599255

منبع: ایمنا

کلیدواژه: همسر شهید مدافع حرم شهيد حسين آقادادي شهرداری اصفهان دهه محرم به احترام مردم اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خداوند معامله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری شنبه‌شب در آئین تشییع باشکوه شهید «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) در گلزار مطهر شهدا اظهار داشت: با حضور این شهید والامقام شهرستان گناوه و استان منور و معطر به عطر شهدا شده است.

فرماندار گناوه افزود: شهیدان همچون شهید غلامی در دفاع از اسلام، ملت، شرف و ناموس و حیثیت کشور و نظام اسلامی جانانه در رکاب امام خود جنگیدند و پیکر مطهر این شهید والامقام سال‌ها در منطقه بی نام و نشان در راه دفاع از میهن و دین باقی ماند.

فرماندار گناوه افزود: آمدن شهید پیام بزرگی برای ما به همراه دارد که با بصیرت و آگاهانه و تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری راه شهدا را جانانه ادامه دهیم و در رکاب امام و ولی امر خود بمانیم و دشمنان را برای همیشه خاموش کنیم.

وی گفت: همه ملت ایران به ویژه مردم متدین و شهید پرور شهرستان گناوه با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه خواهند داد.

وی بیان کرد: امروز مردم شهرستان گناوه با حضور باشکوه از فرزند خود جانانه استقبال و این فرزند شهید خویش را تا جایگاه ابدی بدرقه کردند.

فرماندار گناوه گفت: امیدواریم شهدا ما را در دنیا و آخرت یاری کنند تا ما هم بتوانیم با تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری در راهی که آنها پیمودند باقی بمانیم.

صفری بیان کرد: امروز اگر رهبری انقلاب اسلامی ندای مبارزه با استکبار جهانی را سر می‌دهد به پشتیبانی املت غیور ایران اسلامی و خون پاک این شهیدان گرانقدر و والامقام است.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمنان و استکبار جهانی جرأت نگاهی به سمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد ناشی از، قدرت، بصیرت و آگاهی ملت ایران و تبعیت پذیری از رهبری و به برکت خون شهدا است.

کد خبر 6096731

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • پیکر شهید «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • آقای سامی بیگی، یک ملت به خاطر تو، به جان هم افتادن
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • هر کسی لیاقت شغل بزرگ و مقدس معلمی را ندارد