Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: موکب درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان در کربلا راه‌اندازی می‌شود و برنامه‌های فرهنگی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه ، محمدرضا غلامی امروز در نشست مدیران کانون‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اظهار داشت: بسیج در هر شرایطی  پای کار بوده و همواره همراه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: مهمترین مسئله‌ای که رهبر معظم انقلاب بر روی آن بسیار تأکید دارند، جهاد تبیین است و بسیج باید در این زمینه نیز گام بردارد.

غلامی گفت: اکنون تهاجم فرهنگی فضای مجازی را نشانه گرفته است و به دنبال تغییر باورها به ویژه در نسل جوان است و بسیج باید در این حوزه پررنگ‌تر وارد شود و برنامه‌های خاصی برای مقابله با آن تدوین کند.

وی با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی دانشگاه نیز این آمادگی را دارد که از ایده‌ها و طرح‌های فرهنگی در بیمارستان‌ها حمایت کند افزود: برنامه‌های فرهنگی خاص در بیمارستان‌ها پس از مطرح شدن در شورای فرهنگی دانشگاه اجرایی خواهد شد.

غلامی بیان کرد: امیدوارم بتوانیم تیم فرهنگی خوب و هماهنگی در بیمارستان‌ها داشته باشیم و با همفکری و هم افزایی صورت گرفته در حوزه جهاد تبیین به بهترین نحو عمل کنیم و اقدامات اثر بخشی را در این حوزه به انجام برسانیم.

وی افزود: پیگیری‌های لازم جهت برپایی موکب دانشگاه علوم پزشکی در اربعین حسینی(ع) در شهر کربلا انجام شده و این موکب یک موکب درمانی خواهد بود و برنامه‌های فرهنگی نیز در این موکب خواهیم داشت.

غلامی بیان کرد: از همکارانی که مشتاق همراهی در این موکب و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائران هستند می‌توانند اعلام آمادگی کنند.

حرم مطهر رضوی و موکب‌های مردمی آماده تشرف میلیونی زائران دهه آخر صفر برپایی موکب واقعیت مجازی در لرستان/ انیمیشن «سقا» روی پرده نمایش رفت موکب جوانان بروجرد| خوشنویسی با «گِل و گلاب» در کربلا/ نسخه‌های مهربانی برای بیماران نیازمند

بیگلری، رئیس دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در این نشست اظهار داشت: بسیج در شرایط خاص بحرانی از جمله کرونا همیشه همراه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بوده است و خدمات بسیار ارزشمندی در راستای کنترل این بیماری توسط بسیج و نیروهای بسیجی به مردم ارائه شد.

وی با بیان اینکه بسیج همواره و در هر زمینه‌ای که ورود می‌کند موفق عمل کرده و نیروهای بسیجی با تمام توان پای کار هستند عنوان کرد: بسیج جامعه پزشکی در بخش‌های مختلف در دانشگاه خدمات بسیار خوبی انجام داده که بسیار قابل تقدیر است.

رئیس دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) نیز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با همکاری و همراهی سازمان بسیج جامعه پزشکی سربلند از وظیفه‌ای که برعهده دارد بیرون خواهد آمد و پوشش بهداشتی درمانی زائران اربعین به بهترین نحو ممکن صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کربلا موکب تسنیم کربلا موکب تسنیم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دانشجویان آمریکایی و اروپایی اعتراض خود به جنایات غزه را به‌صورت مسالمت‌آمیز مطرح کردند؛ اما متأسفانه پلیس با برخوردهای بسیار بدی که داشت جو را متشنج کرد تا برگ دیگری از دموکراسی دروغین در کشورهای غربی و مخصوصاً آمریکا رقم بخورد.

مهدی ابراهیمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: بعد از قضیه ۷ اکتبر، رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل حملات وحشیانه‌ای را علیه مردم فلسطین شروع کرده و متأسفانه تا به امروز هم به‌طور وحشتناکی ادامه دارد. برای این رژیم، نیروی نظامی با مردم عادی و حتی زنان و کودکان فرقی ندارد.

وی افزود: علی‌رغم داشتن دستورالعمل‌های بین‌المللی، بیمارستان‌ها و نقاطی که توسط سازمان ملل حفاظت می‌شود در جریان حملات این رژیم جعلی تخریب‌ شده است. این چند روز هم اخبار پیدا شدن گورهای دسته‌جمعی از افراد با دست‌های بسته هم دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد: این حجم جنایت‌ها، از چشم دانشجویان آمریکایی پنهان نماند و برای همدردی با این مردم مظلوم اعتراضات خود را در فضای دانشگاهی آغاز کردند، در شروع اعتراضات، قطع همکاری‌های علمی بین دانشگاه‌های آمریکایی و دانشگاه‌های اسرائیلی را مطرح کردند. متأسفانه با حضور پلیس در چند روز گذشته این تظاهرات به خشونت کشیده شده و حتی اساتید مطرح از بعضی دانشگاه‌های مطرح آمریکا هم به طرز وحشتناکی بازداشت‌شده و با دستبند به خارج از دانشگاه انتقال داده شدند. اساتیدی بعضاً ممتاز با شاخص‌های علمی بسیار درخشان و یا جایگاه‌های مهمی مثل مدیر گروه نیز بازداشت شدند.

وی با اشاره به سانسور اخبار در رسانه‌های آمریکایی عنوان کرد: خیلی از شبکه‌های معروف آمریکا به سانسور جدی اخبار این روزهای دانشگاه آمریکا روی آوردند و فیلم‌هایی هم که پخش می‌شود، اکثراً از مسیر شبکه اجتماعی تیک‌تاک که خارج از کنترل دولت آمریکا است، منتشر شدند.

ابراهیمی با بیان اینکه حضور دانشجویان و اساتید یهودی در بین معترضان دانشگاهی از نکات مهم این تجمعات است، اظهار کرد: اگر فعالین دانشجویی ما به‌طورجدی به این موضوع ورود کنند، به ابعاد، نکات و آمارهای بسیار جالبی از این موضوع خواهیم رسید. بنده به‌عنوان معاون فرهنگی علوم پزشکی تهران از دانشجویان دعوت می‌کنم که زبان علمی و فرهنگی مظلومیت مردم فلسطین باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دانشجویان آمریکایی اعتراض خود را به‌صورت مسالمت‌آمیز مطرح کردند و در قطع همکاری‌های علمی با دانشگاه‌های و پژوهشگاه‌های اسرائیلی را داشتند؛ اما متأسفانه پلیس با برخوردهای بسیار بدی که داشت جو را متشنج کرد تا برگ دیگری از دموکراسی دروغین در کشورهای غربی و مخصوصاً آمریکا رقم بخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)