Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در عملیات شب گذشته پلیس آگاهی البرز، عاملان اصلی تیراندازی منطقه اوقافی ها زمین گیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: پس از وقوع یک فقره قتل مسلحانه توسط افرادی در منطقه اوقافی‌های شهر کرج در روز 7 تیرماه سال جاری، بلافاصله اقدامات کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی عاملان این موضوع آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدیان با بیان اینکه سابق بر این 6 نفر از عاملان این حادثه شناسایی شده بودند، افزود: پس از حدود 2 ماه انجام اقدامات پلیسی، سرانجام مخفیگاه 2 نفر از عاملان اصلی ایجاد این درگیری مسلحانه در استان تهران شناسایی و ماموران با هماهنگی مقام قضائی به آنجا اعزام شدند.

عامل تیراندازی به منزل و حسینیه نماینده شادگان دستگیر شدتلاش دشمن برای ورود سلاح به ‌کشور با قیمت‌های باورنکردنی/ بازداشت عوامل تیراندازی گوهردشت‌عاملان تیراندازی مسلحانه اراک در مشهد دستگیر شدند

این مقام ارشد انتظامی گفت: در این عملیات پلیسی، یکی از متهمان فوت و دیگری مجروح شد.

فرمانده انتظامی استان البرز ضمن هشدار به کسانی که قصد برهم زدن امنیت مردم را دارند، خاطرنشان کرد: پلیس در رابطه با امنیت شهروندان با جدیت و مطابق قانون با مجرمان برخورد می کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: با ورود به موقع دادستانی از تغییر کاربری ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی به ارزش ۵۹۰۰ میلیارد تومان جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسن مددی صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه قضائی کرج که منجر به ورود به موقع و مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی به وسعت ۱۱۰ هکتار شد، اظهار کرد: در پی دریافت گزارش جهاد کشاورزی در خصوص آغاز تغییر کاربری در «اراضی کلوان» بخش آسارا و منطقه «خدایارخان» ماهدشت اقدامات قانونی در این خصوص با نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان اجرایی شد.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات در دو عملیات جداگانه انجام شده است، افزود: در منطقه «خدایار خان» ماهدشت وسعت ۹۰ هکتاری و در «اراضی کلوان» بخش آسارا وسعت ۲۰ هکتاری در معرض تغییر کاربری بود که اقدامات مقتضی نسبت به اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به اجرا رسید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه ارزش اراضی اعمال قانون شده در دو عملیات ۵,۹۰۰ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: در این عملیات تفکیک، قطعه‌بندی و دیوارکشی ۵۷ مورد، بنا و ویلای غیرمجاز ۱۰ مورد، محوطه‌سازی ۲۶ مورد، دپوی مصالح ۱۳ مورد و موارد متعدد از جمله ایجاد راه، گودبرداری و انشعابات غیرمجاز گاز، برق و آب قلع و قمع شد.

مددی با اشاره به دستاوردهای سند تحول و تعالی با هدف جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و تعدی به منابع طبیعی، تصریح کرد: مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در دوره «تحول و تعالی قوه قضائیه» با سیاست‌های دادگستری کل استان البرز ادامه خواهد داشت و به طور قطع اجاره تعدی غیرقانونی به اراضی کشاورزی را نخواهیم داد.

کد خبر 748597

دیگر خبرها

  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان