Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروهی از رهبران سابق وزارت دفاع آمریکا به همراه یک گروه عدالت کیفری، کمیسیونی را برای بررسی این موضوع که چرا کهنه سربازان در آمریکا در مقایسه با مابقی جمعیت آمریکا احتمال بیشتری برای دستگیر شدن دارند تشکیل دهند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گروه موسوم به شورای عدالت کیفری آمریکا در بیانیه‌ای مطبوعاتی تشکیل یک کمیسیون ملی را برای بررسی اینکه چرا این تعداد زیاد از کهنه سربازان ارتش سر از زندان در می آورند و ارائه توصیه‌هایی برای دست زدن به تغییرات در سیاستها بر مبنای سند و مدرک به منظور ارتقای وضعیت امنیت،‌سلامت و عدالت اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاک هاگل، وزیر دفاع اسبق آمریکا، ریاست این کمیسیون ۱۵ نفری را بر عهده خواهد داشت که همچنین شامل لئون پانتا، وزیر دفاع پیشین دیگر آمریکا همراه با چندین تن دیگر از رهبران ارشد نظامی، دادگستری و کهنه سربازان خواهد بود.

در این بیانیه تصریح شد: تقریباً یک سوم سربازان گزارش می دهند که حداقل یک بار در زندگی خود دستگیر شده‌اند، در حالی که این نرخ در میان غیرکهنه سربازان کمتر از یک پنجم است.

در این بیانیه از هاگل نقل قول شد که گفته است: تروماهای مربوط به زمان خدمت و سایر میراث دوران استقرار نظامی، بسیاری از کهنه سربازان را در مسیر منتهی به بازداشت و حبس قرار می‌دهد. ما می‌توانیم و باید کارهای بیشتری برای درک و قطع این مسیر انجام دهیم.

این گروه با استناد به جدیدترین نظرسنجی سراسری گفت که در مجموع ۱۸۱۵۰۰ کهنه سرباز در حال حاضر در زندان ها و بازداشتگاه های های ایالات متحده به سر می‌برند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا وزارت دفاع آمریکا لئون پانتا چاک هاگل کهنه سربازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع سوریه امروز یکشنبه اعلام کرد که جنگ افزارها و پهپادهای تروریستها را در حومه حلب و ادلب هدف قرار داده است.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: در راستای ماموریت محوله در مقابله با حملات متوالی تروریستها، نیروهای ارتش سوریه در حومه حلب و ادلب و با استفاده از پهپاد، ادوات و تجهیزات تروریستها را هدف قرار داده و منهدم کردند.

در جریان این عملیات شماری از تروریستها به هلاکت رسیده و برخی دیگر زخمی شدند.

همچنین طبق بیانیه وزارت دفاع سوریه، نیروهای ارتش این کشور در حومه لاذقیه موفق به انهدام چند پهپاد تروریستها شدند. تروریستها قصد داشتند حملات پهپادی انجام دهند.

کد خبر 6091455

دیگر خبرها

  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم