Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از deadline، «خاندان اژدها» (House of the Dragon) مانند «بازی تاج و تخت»، بازیگران زیادی دارد. هزینه ساخت این سریال بر اساس گفته مدیرعامل شرکت برادران وارنر دیسکاوری، دیوید زاسلاو، ۲۰۰ میلیون دلار بوده است.

این سریال بر اساس رمان «آتش و خون» نوشته جورج آر آر مارتین که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده، ساخته شده است و به وقایع ۲۰۰ سال قبل از «بازی تاج و تخت» می‌پردازد و داستان خاندان تارگرین را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدی کانسیداین در کنار مت اسمیت، اولیویا کوک، اما دارسی، استیو توسن، ایو بست، فابین فرانکل، سونویا میزونو و ریس ایفانس در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مروری بر بهترین و بدترین شخصیت‌های سریال «بازی تاج و تخت» چگونه سریال «خاندان اژدها» می‌تواند محبوب‌تر از «بازی تاج و تخت» شود؟ خدا پشت و پناهت ستمکار! | واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به اولین قسمت سریال خاندان اژدها

اولین قسمت سریال «خاندان اژدها» یکشنبه گذشته از شبکه اچ‌بی‌او پخش شد. 

در ادامه تصاویری را که از فصل اول این سریال پربیننده و پرهزینه منتشر شده است، ببینید.

کد خبر 700198 برچسب‌ها خبر مهم سریال - سریال خارجی تلویزیون خارجی فیلم و سریال خارجی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم سریال سریال خارجی تلویزیون خارجی فیلم و سریال خارجی بازی تاج و تخت خاندان اژدها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • آبنبات طرح اژدها؛ اثر چالش برانگیز هنرمند ژاپنی (فیلم)
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • دفترچه آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد