Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:31:47 GMT

خادمان نظام مستثنی از پاسخ‌گویی به رفتارشان نیستند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۹۹۵۹

خادمان نظام مستثنی از پاسخ‌گویی به رفتارشان نیستند

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: گذشت زمان یاد و خاطره شهید رجایی را از بین نبرده و این نشان از خاصیت این شهید بزرگوار است.

آیت‌الله علی خاتمی صبح امروز (۲ شهریورماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان، با بیان اینکه‌ کار برای رضای‌ خدا باعث ماندگاری فعالیت‌ها می‌شود، اظهار کرد: هر چیزی رنگ الهی پررنگ‌تری داشته باشد، صلاحیت‌ ماندگاریش بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح‌ کرد: انسان باید پاسخ‌گوی رفتارش باشد و خادمان نظام مستثنی از این اصل نیستند و روایت این است‌ مسئولان در قیامت با دستان بسته وارد می‌شوند و تا زمانی که پاسخ‌گوی اعمال‌شان نباشند، دستان آن‌ها باز نخواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه همه‌ ما در مقابل قضاوت افکار عمومی قرار خواهیم گرفت، افزود: ولی بزرگ‌ترین دادگاه در مقابل عدل الهی است و این نکته را فراموش نکنید. جمهوری اسلامی‌ یک فرصت است و باید از آن برای خدمت به مردم استفاده‌ کرد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه بزرگ‌ترین سربلندی ما این است که ولی امرمان ولی‌فقیه جامع‌الشرایط است و خون شهدا بار سنگینی بر دوش همه گذاشته است، گفت: باید در برابر فداکاری آن‌ها پاسخ داشته باشیم. فرصت خدمت کم است و باید از لحظه به لحظه آن بهره ببریم. عرصه‌ خدمت بزرگ‌ترین توفیق است و باید قدر مردم‌ را بدانیم و خود را تافته جدا بافته از جامعه‌ ندانیم.

وی تاکید کرد: باید فرصتی که در دولت سیزدهم فراهم شده بدانیم و با همه‌ توان در مسیر خدمت گام برداریم و منیت‌ها را کنار بگذاریم و در میان مردم باشیم و بدانیم خواسته آن‌ها چیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در ادامه با اشاره به ضرورت وحدت‌رویه مسئولان با یکدیگر، خاطرنشان کرد: با هم‌افزایی بیشتر شرایط را برای بهبود وضعیت و جلب رضایت فراهم‌ کنید. سرمایه‌گذاری استعمار علیه ایران نشان می‌دهد برای اثبات حقانیت انقلاب باید بیشتر تلاش شود. ظرفیت‌ها بالا است و باید با انسجام کارها را پیش برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زنجان آیت الله علی خاتمی شوراي اداري استان زنجان ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند

انتظار می‌رود باشگاه منچستریونایتد در تابستان پیش رو تغییرات زیادی را در ترکیب این تیم ایجاد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نظر می‌رسد باشگاه منچستریونایتد قصد ایجاد تغییرات گسترده‌ای در ترکیب خود برای فصل آینده دارد و گفته می‌شود مدیران این باشگاه هر سناریویی را مدنظر دارند. طبق گزارش روزنامه «دیلی میل» انگلیس؛ گروه INEOS به عنوان مالک بخش ورزشی باشگاه منچستریونایتد تا قبل از فینال جام حذفی انگلیس که شیاطین سرخ با منچسترسیتی دیدار خواهد کرد، تصمیم خود مبنی بر آینده حرفه‌ای اریک تن‌هاخ را اعلام نخواهد کرد، این در حالی است که گفته می‌شود این مربی هلندی در پایان فصل از سمت سرمربیگری من‌یونایتد اخراج خواهد شد.

نشریه انگلیسی «تلگراف» هم خبر داد؛ INEOS آماده شنیدن پیشنهادها برای بیشتر اعضای تیم به غیر از کوبی مِینو، آلخاندرو گارناچو و راسموس هویلون است و قصد دارند در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو در مقابل پیشنهاداتی که می‌رسد، انعطاف‌پذیر باشند. آنها به دنبال فروش رشفورد نیستند اما اگر پیشنهادی برای این بازیکن دریافت کنند، آن را در نظر خواهند گرفت.

طبق این گزارش؛ اولویت منچستریونایتد برای نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو جذب یک مهاجم، یک هافبک میانی و یک مدافع راست که توانایی بازی در پست دفاع راست را هم داشته باشد، خواهد بود. این باشگاه البته باید بودجه این کار را از فروش بازیکنانش تأمین کند.

اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد

نشریه «تایمز» انگلیس هم گزارش داد؛ باشگاه منچستریونایتد در صورت دریافت پیشنهادهایی برای آنتونی، هری مگوایر، آرون وان‌بیساکا، ویکتور لیندلوف و کریستین اریکسن، آماده فروش آنهاست.

گفته می‌شود دو باشگاه الاتحاد و النصر عربستان نسبت به جذب رافائل واران علاقه‌مند هستند، بازیکنی که در پایان فصل جاری با منقضی شدن قراردادش با منچستریونایتد بازیکن آزاد می‌شود.

همچنین باشگاه النصر خواهان به خدمت گرفتن وان‌بیساکا است و الهلال هم نسبت به جذب کاسمیرو علاقه‌مند است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • رسیدن به فلسفه زندگی از راه خودشناسی
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است