Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توافقی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش داشته‌اند انتخابات کمیته در موعد مقرر برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، در این چند روزی که از فرآیند ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی کمیته ملی المپیک گذشته صحبت های ضد و نقیض زیادی در مورد برگزاری یا تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک شنیده می شد به طوری که با عدم برگزاری انتخابات چند فدراسیون ورزشی این شائبه ها زیاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش تعداد اعضای المپیکی مهمترین چالش مسئولان کمیته برای برگزاری انتخابات بود و با وجود اینکه بارها هم رئیس کمیته ملی المپیک و هم وزیر ورزش اعلام کرده بودند انتخابات در موعد مقرر برگزار می شود شواهد چیز دیگری را نشان می داد چرا که نه انتخابات دوچرخه سواری و ژیمناستیک برگزار شده بود و نه مشخص بود تکلیف فدراسیون بدمینتون چه خواهد شد.

بعد از بلاتکلیفی فدراسیون های فوتبال، شمشیربازی، ژیمناستیک و وزنه برداری، صحبت از این بود که با توجه به پایان دوره ۴ ساله محمدرضا پوریا در فدراسیون بدمینتون و معرفی سرپرست، باز هم فدراسیون دیگری در جمع سرپرستی قرار می گیرد و شاهد کاهش یک عضو المپیکی دیگر از مجمع کمیته ملی المپیک هستیم اما وزارت ورزش روز گذشته با برگزاری مجمع، اتفاق دیگری را رقم زد.

روز سه شنبه مجمع فوق العاده فدراسیون بدمینتون برگزار شد و اعضا با پیشنهاد معاون وزیر به این توافق رسیدند تا زمان انتخابات کمیته ملی المپیک پوریا رئیس فدراسیون باقی بماند تا تعادل مجمع بهم نخورد و در آینده با معرفی سرپرست انتخابات فدراسیون بدمینتون هم برگزار شود.

وزارت ورزش در خصوص انتخابات سوارکاری هم فعلا ورود نکرده و دست به تغییر نزده تا رئیس این فدراسیون به عنوان عضو مجمع بتواند در انتخابات شرکت کند. به نظر می رسد هماهنگی وزارت ورزش با کمیته ملی المپیک با اتفاقی که روز گذشته رقم خورد مشهود باشد تا مسئولان در عمل هم نشان دهند که مصمم برای برگزاری انتخابات هستند. انتخابات کمیته ملی المپیک روز ۶ شهریورماه برگزار می شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت وزارت ورزش کمیته ملی المپیک شمشیر بازی محمدرضا پوریا مجمع کمیته ملی المپیک فدراسیون بدمینتون ژیمناستیک وزنه برداری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فدراسیون بدمینتون برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک انتخابات کمیته وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی