Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، سخنگوی دولت با اشاره به گزارش امروز وزیر نیرو درباره اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات آب استان همدان گفت که کار با پیشرفت زیادی در حال پیش رفتن است و آب مورد نیاز هم تأمین شده است.

 «علی بهادری جهرمی» در حاشیه نشست روز چهارشنبه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز دولت، وزیر آموزش و پرورش گزارشی درباره سه برابر شدن مدال‌های طلای نوجوانان در المپیاد جهانی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: سال گذشته تعداد این مدال ها ۷ فقره بود که امسال با تلاش های صورت گرفته به ۲۰ مدال رسید و دولت هم به سهم خود از عزیزان مدال آور قدردانی می کند.

سخنگوی دولت گفت: وزیر نیرو نیز در جلسه امروز هیأت دولت گزارش‌هایی به منظور حل مشکلات آب استان همدان ارائه و عنوان کرد که کار با پیشرفت زیادی در حال پیش رفتن است تا با تلاش شبانه‌روزی شاهد حل مشکل آبی در این استان باشیم .

وی با تاکید بر اینکه آب مورد نیاز هم تأمین شده است، اظهار داشت: منتظر شمارش معکوس برای حل مشکل چندین ساله آب همدان هستیم.

بهادری جهرمی همچنین با اشاره به برگزاری نشست هیأت امنای بنیاد ملی نخبگان در روز گذشته که پس از ۱۱ سال به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد، متذکر شد: برای حمایت و بهره‌برداری از همه ظرفیت‌ها در این حوزه افق‌های روشنی وجود خواهد داشت. 

انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • نشست اضطراری رئیس سیا با نخست وزیر قطر با محوریت حماس و اسرائیل
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود