Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود ترابی روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار و روسای دستگاه‌ها و نهادهای گنبدکاووس به مناسبت آغاز هفته دولت، گفت: بعضا شنیده می‌شود که مسیرهای دیگری برای اتصال ریلی گمرک اینچه‌برون به کریدور شمال و جنوب پیشنهاد می‌شود که اصلا به صلاح استان و این منطقه نیست.

وی بابیان اینکه گنبدکاووس دومین شهرستان بزرگ گلستان و شهرستان محوری شرق استان با ظرفیت‌های بسیار بالا در بخش‌های مختلف است، افزود: اتصال خط ریلی اینچه برون به کریدور شمال به جنوب از مسیر گنبدکاووس - آزادشهر - شاهرود، رشد و توسعه این شهرستان و دیگر شهرستان‌های منطقه شرق گلستان را تا ۲۰۰ سال آینده تضمین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام ترابی اضافه کرد: اتصال گمرک اینچه برون به کریدور شمال به جنوب از مسیر گنبدکاووس - آزادشهر - شاهرود مورد تاکید رییس جمهور، وزارت راه و شهرسازی، استاندار گلستان و فعالان اقتصادی استان و منطقه است و مدیران باید هرچه سریع‌تر مقدمات اجرایی کردن این خط ریلی را فراهم کنند.

وی همچنین برلزوم تصریح در ایجاد زیرساخت‌های منطقه آزاد تجاری - صنعتی اینچه‌برون توسط مسوولان متولی تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم به توسعه صادرات غیرنفتی، ایجاد ارزش افزوده و اشتغال پایدار و رونق اقتصادی کل استان گلستان کمک زیادی می‌کند.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با تبریک هفته دولت (۲ تا هشت شهریور) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان داشت: این ۲ شهید بزرگوار اسوه ایستادگی در شرایط سخت تثبیت انقلاب، تواضع و خدمت به مردم بودند که این ویژگی‌ها باید سرمشق همه مدیران قرار گیرد.

بیان دستاوردهای انقلاب و دولت به مردم در قالب جهاد تبیین و به صورت مقایسه‌ای یک الزام اساسی می‌باشد

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دولت‌های مختلف آن طی ۴۳ سال گذشته خدمات و دستاوردهای قابل توجهی در بخش‌های مختلف داشته اند که قابل قیاس با دوران رژیم طاغوت نبود، افزود: امروز بیان دستاوردهای انقلاب و دولت به مردم در قالب جهاد تبیین و به صورت مقایسه‌ای یک الزام اساسی می‌باشد زیرا دشمنان انقلاب به تبلیغات سوء به دنبال نادیده گرفتن دستاوردها و تاریک نشان دادن آینده است.

وی اضافه کرد: اینکه ارزش ریالی و تعداد پروژه‌های هفته دولت امسال در گنبدکاووس حدود ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل آن رشد دارد، قابل تقدیر است و مردم باید از خدمات دولت مطلع و کام آنها شیرین شوند.

حجت الاسلام ترابی به اعتبارات مصوب سفر سال قبل رییس جمهور و برخی وزیران به گلستان اشاره کرد و گفت: رهاورد اعتباری و تسهیلاتی گنبدکاووس از این سفر بسیار خوب بوده و جوانان می‌توانند از تسهیلات ارزان‌قیمت پیش‌بینی شده برای ایجاد شغل استفاده کنند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس هم در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: خدمت صادقانه و بدون منت به مردم مهمترین وظیفه مدیران در نظام جمهوری اسلامی است که باید مورد توجه بیشتر مدیران قرار گیرد.

آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: خوش اخلاقی با مردم و تواضع در برخورد با آنها، تلاش برای رفع مسائل و مشکلات مردم با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود و حرکت در مسیر جلب رضایت خداوند از ویژگی‌های مدیران در تراز انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما نشات گرفته از موازین الهی و قیام امام حسین‌ (ع) است و همه مدیران باید در مدت کوتاه مسوولیت همه تلاش خود را برای حرکت در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب انجام دهند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس: ویژگی‌های دولت آیت‌الله رییسی همان ویژگی‌های برجسته کاری شهیدان رجایی و باهنر است

فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در ابتدای این مراسم، مردمی بودن و حرکت در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهیدان را ویژگی‌های دولت آیت الله رییسی و کارگزاران آن دانست و گفت: این راهبرد کاری دولت همان ویژگی‌های برجسته کاری شهیدان رجایی و باهنر است که آنها را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کرد.

مهدی دهرویه افزود: دولت به رفع کمبودها و عقب ماندگی کشور بویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اهتمام ویژه دارد و انجام ۳۱ سفر استانی طی یکسال و بررسی از نزدیک مسائل و مشکلات استان ها و اخذ تصمیمات لازم برای رفع آنها، مصداق عملکرد دولت مردمی آیت الله رییسی است.

وی با تاکید برضرورت بیان دستاوردهای انقلاب و دولت توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی به مردم، اضافه کرد: علاوه بر اقدامات تحولی که در بخش‌های مختلف (آب، برق، آرد و نان و رفع موانع تولید) طی یکسال گذشته در گنبدکاووس انجام شد، اعتبارات خوبی نیز در جریان سفر رییس جمهور به گلستان برای این شهرستان  تصویب شد که هفته دولت بهترین فرصت برای بیان آن است.

همچنین قبل از این دیدار که در مصلی نمازجمعه امام جعفر صادق(ع) گنبدکاووس برگزار شد، مراسم عطرافشانی گلزار شهیدان این شهرستان در امامزاده یحیی بن زید (ع) برگزار شد.

در این آیین فرماندار، معاونین، اعضای شورای تامین، بخشداران، ائمه جمعه و جماعات، شهردار، اعضای شورای شهر و شماری از مدیران و روسای ادارات و نهادهای گنبدکاووس ضمن عطرافشانی گلزار شهیدان، با آرمان‌های این عزیزان والامقام که با نثار خون خویش استقلال و آزادی و عزت و اقتدار را برای ملت به ارمغان آوردند، تجدید میثاق کردند.

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حدود ۵۲۰ شهید والامقام تقدیم میهن اسلامی کرده است. 

برچسب‌ها گنبدکاووس هفته دولت افتتاح پروژه گلستان پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس هفته دولت افتتاح پروژه گنبدکاووس هفته دولت افتتاح پروژه گلستان اینچه برون به کریدور شمال شهیدان رجایی و باهنر انقلاب اسلامی حجت الاسلام هفته دولت ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال)، محور هراز مسیر(جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) ترافیک سنگین برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده انتهای آزادراه

- ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های آب اسک و شاهاندشت

- ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) محدوده شهر دماوند

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – پردیس محدوده ابتدای آزادراه

- تردد روان در آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا ساسانی و محدوده مهرویلا

- ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های مهرشهر و پل فردیس

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده فیروز بهرام

- ترافیک سنگین در محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گلستان، سمنان، اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد

محورهای مسدود شریانی

رودبار جنوب – ایرانشهر

طبس – اصفهان

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

یزد – دربید

اردکان – هامانه

گنبد – سه راهی کلاله

یزد – خضرآباد

مروست – هرات

محورهای دارای انسداد فصلی

سروآباد - پاوه

گنجنامه – تویسرکان

وازک – بلده

پونل – خلخال

کد خبر 746330

دیگر خبرها

  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • طرح ازبکستان برای اتصال از افغانستان به آسیای مرکزی
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال