Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از افزوده شدن مرز خسروی به مرزهای مهران و شلمچه برای زواری که از استان کرمان عبور می‌کنند خبر داد و گفت: یکی از حوزه های خدمت پلیس به زوار، امنیت آن‌ها است که در این حوزه دستورالعمل‌های خاصی برای پلیس و باقی دستگاه‌ها مقرر شده است.

سردار عبدالرضا ناظری امروز دوم شهریورماه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار بیان کرد: وقتی فرمانده انتظامی استان در حوزه کشوری تأثیرگذار است پس خبرنگاران هم باید ویژگی‌های خبرنگاران پلیس را داشته باشند زیرا انعکاس اخبار پلیس با سایر اخبار متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عمده احساس امنیت و آرامش را مدیون اطلاع‌رسانی به موقع و درست خبرنگاران هستیم گفت: خبرنگاران در خط مقدم جبهه جنگ نرم قرار دارند.

ناظری ادامه داد: گاهی اوقات انعکاس برخی اخبار شیوه‌های ترویج جرم، فرار مجرم یا کشف جرم را ترویج می‌کند به همین دلیل محرمانگی و حفظ اسرار در اخبار پلیس بسیار اهمیت دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در رابطه با قرارگاه اربعین نیز توضیح داد: پلیس در سه حوزه در قرارگاه اربعین مأموریت دارد که یکی از آن‌ها امنیت ترافیکی است و با توجه به اینکه محورهای استان کرمان مسیر عبور و مرور زوار اباعبدالله‌الحسین (ع) از کشورهای خارجی، استان‌های دیگر و نقاط مختلف استان است؛ این موضوع برای استان کرمان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

وی از افزوده شدن مرز خسروی به مرز مهران و شلمچه برای زواری که از استان کرمان عبور می‌کنند خبر داد و گفت: حوزه بعدی خدمت پلیس به زوار امنیت آن‌ها است که در این حوزه دستورالعمل‌های خاصی برای پلیس و باقی دستگاه‌ها مقرر شده است.

ناظری اضافه کرد: موضوع بعد امنیت موکب‌هایی است که در مسیر برای زوار تدارک دیده شده است که از سازمان‌ها خواسته شده حداکثر شرایط را در این حوزه از نظر امنیتی و بهداشتی در انتخاب محل موکب رعایت کنند ضمن اینکه پلیس نیز در این امر از تمام ظرفیت‌هایی که دارد استفاده می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعين حسيني مرز خسروي فرمانده انتظامی استان کرمان اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی پليس روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط» عراق مهیا است
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود