Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: در پایان مسابقات زیر ۱۷ ساله‌های کانتندر اردن، الینا رحیمی با شکست مقابل حریف قدرتمند چین تایپه‌ای به مدال نقره دست یافت.

وی افزود: این دختر پینگ پنگ باز شایسته مهابادی در مرحله نیمه نهایی با پیروزی ۳ بر ۲ در یک بازی سخت و نفسگیر با «ویراکارن» از تایلند به فینال این مسابقات راه یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: الینا رحیمی در حرحله مقدماتی این رقابت‌ها نیز ۲ نماینده کشور هند و نمایندگانی از تایلند و مصر را با اقتدار شکست داده بود.

مصطفی پور گفت: رقابت‌های بین المللی کانتندر اردن از دوشنبه ۳۱ مردادماه به مدت ۶ روز با حضور الینا رحیمی و باران ارجمند، ۲ نماینده کشورمان آغاز شده است.

وی گفت: حوری آقامیری به عنوان مربی هدایت این ۲ پینگ پنگ باز کشورمان را در این رقابت‌ها برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان تنیس روی میز مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد

رضا عقیلی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: بر اثر واژگونی تراکتور در مسیر روستای قزلقوپی به قره‌قشلاق بخش مرکزی مهاباد فوری موضوع در دستور کار قرار گرفت و اورژانس در محل حاضر شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه راننده تراکتور از جاده منحرف شده و بر اثر واژگونی در کانال قدیمی آب جان خود را در صحنه از دست داد.

عقیلی عنوان کرد: این حادثه نخستین فوت ناشی از واژگونی تراکتور است که امسال برای روستاییان این شهرستان اتفاق افتاده است.

به گفته کارشناسان راهنمایی و رانندگی تردد با سرعت مطمئنه، پرهیز از حضور در اراضی دارای شیب شدید برای شخم زمین و حرکت با سرعت پایین و مطمئنه در پیچ‌ها می‌تواند از بروز واژگونی تراکتور جلوگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد