Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:50:57 GMT

ایجاد امیدواری در جامعه جزو مطالبات رهبری است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۳۰۴۲۲

ایجاد امیدواری در جامعه جزو مطالبات رهبری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده پیش ازظهر چهارشنبه در دیدار استاندار هرمزگان و مدیران استانی در نخستین روز هفته دولت، اظهارداشت: رهبری در دیدارهایی که با هیات دولت داشتند مسائل مهمی را بیان‌ فرمودند، اولین نکته تکیه بر ارزش‌ها بود که اگر مسئولین و خدمتگزاران تکیه بر ارزش‌ها داشته باشند مردم نیز به ارزش‌ها تکیه خواهند کرد و حق ارزش‌ها در جامعه ادا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نکته دومی که رهبری تاکید کردند این بود که از نخبگان و فکر مردم در کارها غفلت نشود و تلاش همراه با خلوص و از جنس مجاهدانه نیز جزو دیگر تأکیدات رهبر معظم انقلاب است، تلاش مجاهدانه با تلاش معمولی فرق دارد، تلاش مجاهدانه سقف تلاش را در بر می‌گیرد و این نوع تلاش را ما در اکثر مدیران استان از جمله شخص استاندار در این دوره دیدیم و همیشه در میدان بوده‌اند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: آفتی که در دولت‌های گذشته داشتیم و نباید آن را در این دولت داشته باشیم این است که نباید حرکت دولت بی‌برنامه و بی‌هدف باشد، حرکت با برنامه و هدفمند باعث می‌شود انسان مسیر را کوتاه کند لذا رهبری فرمودند که حرکت‌تان باید با برنامه باشد.

وی تاکیدکرد: رهبری عدالت را به عنوان اولویت اول دولت سیزدهم معرفی کرده است که توزیع عادلانه ثروت و امکانات و توزیع عادلانه آنچه که داریم و حرکت‌های متوازن در همه بخش‌ها را در بر می‌گیرد، فساد ستیزی هم جزو برنامه‌های آقای رئیس‌جمهور بود لذا مبارزه با فساد باید جدی گرفت.

حجت الاسلام عبادی زاده تاکید کرد: ایجاد امیدواری در جامعه دیگر مسئله مهمی است که جزو مطالبات رهبری است که بسیار هم کار سختی است لذا رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها هم باید پای کار اطلاع رسانی و امیدبخشی به مردم بیایند و با بیان خدمات انجام شده امید مردم را احیا کنند.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۸۷۱ پروژه در هفته دولت گفت: رشد ۲۵ برابری اقدامات دولت در هرمزگان در مدت زمان کوتاه اتفاق مبارکی است که نشان می‌دهد در مدت زمان کوتاه اقدامات بسیار خوبی برای هرمزگان انجام داده است.

کد خبر 5571691

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان هفته دولت مهدی دوستی استانداری هرمزگان بوشهر هفته دولت ویروس کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل قزوین مشهد خراسان رضوی ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، آیت الله محامی همچنین با شکرگذاری از بارش رحمت الهی خواستار بهره وری مناسب‌تر از این موهبت آسمانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است