Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثامن الحجج شهرستان پاکدشت گفت: پاکدشت با همکاری و بسیج تمامی امکانات خدمات و امداد رسانی بسیار موثر و خوبی را با تجهیزات کامل به مناطق سیل زده ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، پاسدار سرهنگ رضا امجدی در جمع اصحاب رسانه در محل ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به سیل اخیر گفت: در بارندگی‌های اخیر شهرستان پاکدشت در برخی از روستاها از جمله حمامک، چهل قز، ابراهیم آباد، حاجی آباد، فرون آباد و شهرک صنعتی درگیر سیل شد که این خسارات با همکاری مسئولین و هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان مرتفع، و با تاخیر چند روزه به کمک‌ مناطق سیل‌زده رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات و خدمات بسیار خوب و موثری در راستای کمک‌ به مناطق سیل زده از سوی شهرستان پاکدشت صورت گرفت افزود: در روزهای اولیه سیل نیروی انسانی و جهادی به دلیل تجمع گل و لای در معابر و مشکل تردد کاربرد نداشت و بیش از همه وجود ماشین‌آلات برای بازگشایی راه‌ها نیاز بود که این مهم با استفاده از بخش‌های شهرداری، بخشداری و امکانات نظامی پاورچین و صنایع زیر نظر آن فراهم، و برای کمک به مناطق سیل‌زده ارسال گردید.

سرهنگ امجدی افزود: پاکدشت مجهزترین شهرستان از لحاظ ماشین‌آلات و ابزارآلات برای کمک به سیل زدگان بود که با ارسال دو دستگاه بیل مکانیکی زنجیری،  دو دستگاه لودر، بابکت، بیل بکهو و چندین دستگاه کامیون مشکلات اعظم سیل را مرتفع سازد.

فرمانده سپاه ثامن الحجج پاکدشت افزود: چهار گروه جهادی ۲۰ نفره از حوزه‌های بسیج ناحیه سه، شش، نه و یک گروه از رزمندگان فاطمیون برای کمک اعزام شدند که هر گروه سه روز در منطقه مزدران مستقر بودند و کار امداد رسانی به سیل‌زدگان را انجام می‌دادند.

وی در پایان به رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه پس از شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: به‌صورت متمرکز و غیرمتمرکز تا کنون از ابتدای فرمان رهبر معظم انقلاب بیش از  12 هزار بسته کمک معیشتی تهیه و به خانواده‌های کم‌بضاعت و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد و در پانزدهمین مرحله نیز ۲ هزار بسته نیز تهیه شده که توسط حوزه‌های بسیج در حال توزیع می‌باشد.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۳۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت ۶:۳۰، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

کد خبر 6090504

دیگر خبرها

  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان